Nu Online
Momenteel zijn er 347 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gekocht

31-8-2008 11:18:37
Gisteren hebben wij Fede di oro onze trouwringen gaan kopen.
We zijn super content ook van de mensen ginder. Enkel moeten we nog lang wachten op onze ringen omdat we pas op 22/08/2009 trouwen ( ze hadden ons aangeraden om ze nu al te bestellen vanwege de lage goudprijs momenteel dan stond de prijs al vast). Een Gouden tip: Als je daar eens gaat kijken neem dan alvast een kijkje op de site want anders zou je er wel eens uren kunnen bezi zijn met kiezen zoveel keuze hadden ze daar.

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 415

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik31-8-2008 14:02:19

Ik trouw pas in juli 2009 en was ook van plan om daar te kopen, scheelt het echt zoveel in prijs want ik was niet van plan om nu al te kijken daarvoor?

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik31-8-2008 20:21:19

Zeker doen Annelies! Is echt de moeite. Voor onze 2 ringen was het 100€ goedkoper als 1 ring die ik ergens anders gezien heb. Ze zijn in dezelfde stijl, met steentjes (6 of 9, weet het al niet meer) en in wit goud. Ze passen de prijs aan naar je wensen, want ik wou hem iets fijner dan het pasmodel en dat was dus ook goedkoper. Wij mogen de onze dit weekend ophalen, ik ben benieuwd!

Stefanie
20-09-2008

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik31-8-2008 20:25:56

Sorry, prijsidee: 700€ voor onze 2 ringen (mijne met 9 steentjes), 800€ voor die ene ring van Tessina die ik had gezien.
Hoewel, de reeks van Amici valt ook nog wel mee van prijs, maar dat was niet de stijl die ik wou.

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 21:59:48

Ja het scheelt veel in prijs. Wij moeten voor ons ringen in totaal 580 euro betalen. Voor die prijs willen wij wel eens anderhalf uur rijden hoor.

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik10-9-2008 14:22:48

Wij trouwen pas 26 juni 2009 en was al een kijkje gaan nemen op hun site. Ze hebben echt mooie ringen. In oktober staan ze op de trouwbeurs zou er dan nog korting zijn?

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik11-9-2008 10:14:51

Dag Kay,

Wij trouwen op 20/06/2009 en hebben ook ons gedacht gevonden op de site van Fede di Oro. Moet je daarvoor speciaal naar die winkel gaan, die is nogal ver van ons woonplaats of kan je die gewoon op het internet bestellen, of eventueel op de huwelijksbeurs?
Lesley

Lut

Meld misbruik18-10-2008 21:49:21

De trouwringen... nog zo'n kwestie van kiezen! Mijn verloofde en ik wisten perfect wat we wilden: een effen glanzende witgouden ring zonder verder iets aan. Totdat we bij de juwelier binnen stonden en hij ons de kasjes met ringen voor de neus zette! Begin dan maar eens te kiezen tussen al die mooie dingen, vooral te weten dat de combinaties van ringen met wit en geel goud ook allemaal om te draaien zijn in het andere kleur, de ringen kunnen allemaal breder en smaller gemaakt worden, afgerond, glanzend, mat,... Echt niet normaal! We hebben dan maar besloten van nog wat na te denken. Wij gaan onze ringen wel kopen bij een joodse juwelier. Die prijzen vallen ook serieus mee, want daar wordt puur op het gewicht van goud verkocht. En nee, het is niet in Antwerpen, want daar zetten de joden je af waar je bijstaat!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...