Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben een 2-tal maanden geleden naar Maxims couture in Aarschot geweest en heb daar ook mijn kleedje gevonden. Ik ben geweest toen het daar promotie van de bruidsjurken was. Kon jij al kiezen uit de nieuwe collectie?Ik ben ook zeer tevreden over deze winkel, zeer vriendelijke verkoopster die je helemaal niets opdringt.Mijn kleedje is van LR van de collectie 2008. Volgens de verkoopster zou de collectie van 2009 veel meer stoffen bevatten en dus ook wat duurder zijn.xxx
Hallo,Ook ik heb in februari van dit jaar mijn kleed gekocht bij Maxim's Couture maar dan wel in Mechelen. Na vijf kleedjes had ik al gekozen, ook 1 paar schoenen gepast en dit was ook meteen goed. De service is er inderdaad echt goed.Dinsdag mag ik voor de eerste keer terug gaan passen. Spannend, niet te doen. Ben kei zenuwachtig want het is toch al 7 maanden geleden en heb schrik dat het me niet meer staat of niet meer past.Ook mijn is van de collectie van LR. Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Ze hadden al een deel van de nieuwe collectie binnen maar nog niet allesvan LR waren er ook nieuwe dingen, maar die zijn idd met heel veel stof en heel zwaar, voor mij veel te zwaarik heb uiteindelijk geen LR genomen al vond ik dat van te voren zo mooi in de boekjes... als je het aan hebt is het toch weer helemaal anders