TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
31-8-2008 14:43:09
Hallo, Mijn broer is vorig jaar op vrijdag 13 oktober getrouwd. Hij had nog een hele mooie dag, we hebben nog op een terrasje gezeten en al. Maar ja, in België... Dit jaar 8/8/08 zou je denken mooi weer recht in de zomer maar hier heeft het een ganze dag geregend. Hoeveel zijn er toen uitgeregend. Met het weer weet je hier nooit. Dit is altijd wat afwachten. De herfst is wel heel mooi om foto's te trekken. Goei zon. Als je graag daar trouwt, niet twijfelen. Het weer weet je toch nooit. Carolina
|
|
Hannelore
3-10-2009
|
31-8-2008 14:53:06
3okt 2009!
|
|
s
1-6-2007
|
31-8-2008 15:50:31
Ik ben in februari getrouwd. Ook geen zonnige maand, maar voor ons was het weer niet zo belangrijk omdat we geen fotoreportage, geen kerkelijk huwelijk, geen suite,.... enzo van die dingen hadden. Gewoon voor de wet en iets gaan eten. Feest was een week daarna. Op onze trouwdag was het geen goed weer. Op de dag van de feest dan weer wel. Alles hangt ervanaf hoe hard jullie op goed weer willen rekenen. Al is mijn mening daarover: fixeer je daar niet op, want je kan er toch niets aan veranderen. (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)
|
|
Ines
3-10-2008
|
31-8-2008 17:28:01
Helaba,
Wij trouwen op 3 oktober dit jaar en ons is altijd gezegd dat de meeste kans op 'mooi' weer, oktober is. Bovendien is het licht dan ook veel mooier om foto's te trekken dan in volle zomer.
Mijn schoonzusje is op 12 oktober 2001 getrouwd en die hadden prachtig weer!
Bovendien zit je dan volop in het wildseizoen en dat schept mogelijkheden voor de menu. (Wij trouwen jammer genoeg 12 dagen te vroeg: het wildseizoen start pas op 15 oktober...)
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Els
|
31-8-2008 17:34:55
Hey!
Wij kozen bewust voor 25oktober dit jaar...
Mijn vriend staat in het onderwijs en dat is het laatste weekend voor de Allerheilige vakantie.
Voor mooi weer moet je hier in België écht niet in de zomer trouwen! Denk maar aan al de koppeltjes van 08/08/08 en 15/08/08 ...
Alles hangt er vanaf hoe jullie je trouwdag willen invullen. Trouwen in een kerk? Of buiten in een mooie tuin?
Alleszinds heel veel succes!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Lien
16-2-2008
|
31-8-2008 23:17:27
Wij zijn getrouwd op 16 februari en hebben van 's morgens tot 's avonds zon gehad... Wij hebben bijna alle foto's buiten genomen... Je kan blij verrast worden hoor :-) Voordeel is dat mensen rekening hoden dan met eventueel minder goed weer, in de zomer staan ze er allemaal met spaghettibandjes zonder een jasje... Ik zou er zeker voor gaan :-))
|
|
Cindy
22-11-2008
|
1-9-2008 7:47:16
Wij trouwen op 22 november, omwille van keuze van de zaal. Deze was ook enkel beschikbaar ten vroegste op deze datum. Persoonlijk heb ik daar absoluut geen probleem mee. Het gaat uiteindelijk om het huwelijk, niet om de maand waarin we trouwen. En geef toe, het najaar heeft zijn charmes : gekleurde bladeren (levert prachtige foto's op), kaarsen buiten om je gasten te ontvangen, misschien vriest het wel en straalt de zon ... Wij passen ons aan aan het seizoen :-) Beetje kouder ? Jasje over het bruidskleed. Vroeg donker ? Gezellige kaarsjes. ... Ik zou niet twijfelen moest ik jou zijn :-)
Succes Cindy
|
|
Sofie
12-9-2009
|
1-9-2008 8:26:32
Maak je maar geen zorgen! Mijn broer trouwde op 21 okt en we hebben prachtig weer gehad! Het was geen 25° graden maar het zonnetje scheen en het was droog..
Liefs
|
|
Inge
27-9-2008
|
1-9-2008 11:03:39
Hallo Elke,
Zo laat op het jaar trouwen heeft ook zijn voordelen. Je zal meer rekening houden met mogelijk frisser weer, terwijl de zomerbruidjes dat waarschijnlijk minder doen, maar als je het weer de afgelopen maanden bekijkt... toch niet zo leuk en dan trouw je al in de zomer. Ander voordeel : jullie hebben veel plaatsen om op huwelijksreis te gaan vlak na jullie huwelijk : orkaanseizoen en regenseizoen zijn iets verder weg, zo goed als voorbij. En al bij al... regen of zon, stralen zal je toch doen. Veel geluk
|
|
eva
26-10-2008
|
1-9-2008 13:12:23
Wij trouwen ook op 22 november dit jaar. En het gaat echt heel gezellig worden met veel kleine lichtjes en kaarsjes in de feestzaal!
groetjes, eva
|
|
Saskia
20-5-2009
|
14-9-2008 11:58:55
Hoi Elke, waar heb je die vierkantshoeve gevonden ? Want wij zijn ook op zoek naar een originelere trouwlocatie dan de traditionele en klassieke feestzaal ;-)
Alvast bedankt en groetjes, Saskia
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|