Terug naar overzicht
Als jij je er goed in voelt (wat ongetwijfeld wel zo zal zijn),en het ziet er nog goed uit zou ik het zeker doen!!!K'wou dat ik het mijne 2 dagen aan had kunnen doen!!!Grtz sarah
Hoezo? Wat is er dan wel mee gebeurd?Ik heb er wel op gemorst, wat ik anders nooit doe, maar je ziet het niet goed.GroetjesMartine
Ik zou zeker je trouwkleed terug aandoen,ze komen toch om het bruidje en de bruidegom te zien.Groetjes
Wij hebben alles op één dag gedaan,had het ook liever op 2 dagen gedaan,maar mijn verloofde zag da nie zitten,mede voor ons dochtertje.Ik zou het zeker terug aandoen dan (mijn kleed was ook eerder waterafstotend,had ook wa fruitsap gemorst,maar dat rolde er in pareltjes terug af :))Grtz sarah
Onze trouw was ook in twee keer en ik heb twee keer mijn kleed aangehad.De ene week zijn we getrouwd voor de wet en met beperkte kring iets gaan eten. De week erna was de receptie met wandelbuffet.
zeker doen!
Zeker doen! Wij zijn ook de week nadien naar een "after party" geweest in onze kledij. Was leuk om me nog even "bruidje" te voelen, en de mensen hebben het ook wel geapprecieerd.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hoi MartineJe zag er prachtig uit! Dus zeker doen!GroetjesKim
Hallo Martine, Tuurlijk... zeker aandoen, je hebt nog eens een gelegenheid om je kleed aan te doen, dat zou ik niet overslaan. Veel gelukInge27/09/08
Natuurlijk je je kleedje terug mogen aandoen!Wijzelf doen ook alles in 2 keer. Verleden zaterdag was het brugerlijk en kerkelijk huwelijk gevolgd door receptie en avondeten in beperkte kring. Komende vrijdag is er het avondfeest. En zeker weten dat ik mijn trouwjurk opnieuw ga aandoen! In de tussentijd gaat die wel nog naar de droogkuis...