Terug naar overzicht
Sofie,geen paniek!!De site ligt van in het weekend "plat",ze zijn eraan bezig om hem weer aan de gang te krijgen.Hier iet verder staat er nog een topic over.(Momenteel op de 2de pagina geloof ik.)Waar zelfs kris al een berichtje heeft gelaten,ze laat ons wel in spanning wachten op haar verslagje!!Grtz sarah (ik-trouw.org)
Oef!! Bedankt om me gerust te stellen...Even besefte ik dat de verslaving erg groot is :)!
Bah, echt niet leuk, wat moet ik dan doen om te pauzeren??? Kan toch niet altijd werken ;-)En hier begint het echt wel spannend te worden, de eerste slapeloze, ongeruste nacht zit er al op... nog 26 te gaan ;-)
Hihi, ik kijk echt om de 5 min of de site weer werkt..Ik merk dat mijn dag vééél trager vooruit gaat dan anders..Ik verlang tot ik alle verslagjes terug kan lezen!Mocht het weer gaan, laat zeker iets weten hé!!Liefs
Vindt het erg da ik het moe toegeven,ma begin me soms te vervelen :((Eerst had ik de trouw om me bezig te houden,nu da om is ,was er het forum nog.Grtz sarah
ben blijkbaar niet de enige die uit noodzaak andere sites opzoekt :-)
Hey AllemaalNu juist dat ik inspratie nodig heb om mijn huwelijksbeloften ligt den site platIk ging eens sofie haar mooie woorden lezen Aiai t zal zonder ook wel lukken zekershopelijk komt da vlug inordegroetjes Eline
Hey,Ik probeer ook al heel de tijd op de site te geraken want ik ben héééééél nieuwsgierig naar de dag van Chris.'k Dacht even dat het aan mijn pc lag (dom hé). Maar 'k ben al geruster nu ik weet dat ik niet de enige ben die er niet op geraakt.Dat het maar rap hersteld is want 'k heb die "verslaving" nodig!!!!Grts Mie
Kris straalde op haar trouwdag !!! Ik ga nog niets verklappen, laat haar liever haar verslag doen wanneer het forum terug werkt.1 ding : ze is niet in het wit getrouwd :)
Seg,nu maak je ons nog nieuwschieriger!!!Nie eerlijk :((Hopelijk duurt het nie te lang meer,ben afkick verschijnselen aan krijgen!Grtz sarah
er staat een foto van haar en thomas op de site van de gemeente Moerbeke bij het familiealbum of zoiets. Daar kan je al eens gaan piepen
Ben eve gaan zien ,geweldig!!!!Ze staan er heel mooi op!Is wel mooi van de gemeente dat ze foto's publiceren "hun" trouwkoppels.Grtz sarah
Wow, sjieke dinges seg.Het begint nu toch wel lang te duren hè. Ik heb serieus last van afkickverschijnselen.Sandra
Jippie jeh het werkt terug. Tot straks allemaal.Sandra