Terug naar overzicht
Verzonden! :)
En angekomen! mercikes :)
Hey,Zou je die willen doorsturen naar mij ook?Alvast nen dikke merciAnsans.peterse1@telenet.be
als je kan zou je het naar mij ook willen doormailen ?de_meyer_s47@hotmail.comAlvast dikke merci !!!!
Sofie & Ans, ook jullie hebben het in je mailbox als alles goed is...
@ MiekeDank je, juist gezien en eens snel overlopen.Echt een tof en persoonlijk boekje !!!GroetjesSofie
Kan je het ook eens naar mij doorsturen? feliend@gmail.comTeksten voor uitnodigingen zijn ook welkom trouwens! Heb enkele maanden geleden een hele mooie gekregen (van Tania denk ik) maar pc is gecrasht en ben hem dus kwijt...Bedankt!
@ Mieke,Bedankt, heb nog niet kunnen kijken want is naar thuisadres gestuurd. Straks direct doen se!
Willen jullie het ook even naar mij doormailen alsjeblieft?ruth.moermans@gmail.comAlvast mercikes!
hallo, zou iemand het ook naar mij kunnen doormailen aub. wij trouwen niet voor de kerk maar hebben een ceremonie en zoek nog enkele teksten. mijn emailadres is fluffybeest@hotmail.comgroetjes ellen
Naar mij ook graag... karel.en.veerle@euphonynet.be
Zo,heb ons boekje ook even doorgemaild naar de hele lijst! :-)Veel succes dames!Groetjes, Gitte
... zou je ze naar mij ook willen doormailen?Dankjewel!Ilse
sorry adres vergeten,ilsejansen25@hotmail.com
Wil er ook iemand zijn/haar misboekje naar mij doormailen? Ik heb er ook totaal geen idee van hoe zo'n boekje eruit ziet!vera.pauly@hb.khlim.beBedankt!
Zou het mogelijk zijn de misboekjes ook naar mij door te sturen aub? lisatheuninck@hotmail.com