Terug naar overzicht
De frietjes in ons feestzaal kosten per puntzakje met huisbereide mayonaise 1 €.Groetjes,Daphne
dag patricia,godshuis zeker? :-)de frietjes zijn 2€ik wil je gerust onze menu met prijzen doorsturen. er staan ook verschillende voorstellen van late night snacks met prijzen bij.groetjes,
Godshuis, inderdaad :-) Wij gaan binnenkort waarschijnlijk met de kok praten, maar ik ben wel nieuwsgierig, dus je mag dat altijd doorsturen als je wil (je hebt m'n emailadres nog waarschijnlijk?)
Wij hebben ook het Godshuis als locatie voor ons feest. Kan je mij ook es de prijzen doorsturen alsjeblief, ben ook zeer benieuwd!mariskadelporte@hotmail.com
Hoi,wij trouwen ook in het Godshuis, ik zou dus ook heel graag die lijst hebben. Mail je mij die aub? Mag ik je via mail nog enkele andere vraagjes stellen, over de dj en dergelijke?vanessapiens@hotmail.comAlvast superbedankt!Vanessa
Bij ons werden de lekker verse puntzakken friet geserveerd tegen 4u. Prijs per stuk, 1.50€ dit was in het Kasteel Rivierenhof te Deurne...De gasten vonden het fantastisch !x