Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

's Nachts frietjes serveren

1-9-2008 10:40:44
Enkele onderwerpen terug werd er gesproken over late night snacks. Omdat we nog geen prijzen hebben gekregen van de feestzaal en omdat ik toch graag wat wil vergelijken, ben ik nieuwsgierig of er hier nog mensen zijn die frietjes sereveren/geserveerd hebben, en wat dit juist kost?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 375

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik1-9-2008 11:26:49

De frietjes in ons feestzaal kosten per puntzakje met huisbereide mayonaise 1 €.
Groetjes,
Daphne

lies
5-7-2008
 Meld misbruik1-9-2008 11:29:32

dag patricia,
godshuis zeker? :-)
de frietjes zijn 2€
ik wil je gerust onze menu met prijzen doorsturen. er staan ook verschillende voorstellen van late night snacks met prijzen bij.

groetjes,

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik1-9-2008 11:58:19

Godshuis, inderdaad :-) Wij gaan binnenkort waarschijnlijk met de kok praten, maar ik ben wel nieuwsgierig, dus je mag dat altijd doorsturen als je wil (je hebt m'n emailadres nog waarschijnlijk?)

Mariska
12-9-2009
 Meld misbruik1-9-2008 14:29:40

Wij hebben ook het Godshuis als locatie voor ons feest. Kan je mij ook es de prijzen doorsturen alsjeblief, ben ook zeer benieuwd!
mariskadelporte@hotmail.com

Vanessa
1-7-2009
 Meld misbruik1-9-2008 18:47:44

Hoi,

wij trouwen ook in het Godshuis, ik zou dus ook heel graag die lijst hebben. Mail je mij die aub? Mag ik je via mail nog enkele andere vraagjes stellen, over de dj en dergelijke?
vanessapiens@hotmail.com

Alvast superbedankt!
Vanessa

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik8-9-2008 10:52:21

Bij ons werden de lekker verse puntzakken friet geserveerd tegen 4u. Prijs per stuk, 1.50€ dit was in het Kasteel Rivierenhof te Deurne...
De gasten vonden het fantastisch !
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...