Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloop van de dag

1-9-2008 11:20:05
Dag toekomstige (of pas-gehuwde) bruidjes.
Wij zijn zonet bij de Burgerlijke stand geweest en we konden enkel om 11u30 trouwen voor de wet (tenzij er nog anderen zouden trouwen die dag en ze ons verder kunnen doorschuiven). Voor de kerk trouwen ging dan weer pas vanaf 13u30. Heeft iemand tips om de dag te vullen? We zitten nu met een gat van 1u30 tss wet en kerk en na de kerk zullen we dan wsl foto's gaan nemen en moeten we de suite iets te eten geven. Vooral voor dat anderhalf uur weet ik niet zo onmiddellijk een oplossing, dus alle tips zijn welkom...

Maren
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 549

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik1-9-2008 11:26:41

Hoi,

Is de afstand tussen de wet en de kerk groot ?
Wij gaan er bewust voor kiezen om in de voormiddag tegen +/- 11u te trouwen voor de wet en dan tegen 14u voor de kerk zodat we ondertussen foto's kunnen nemen en de suite zal dan bij mijn ouders thuis iets kleins eten en drinken.
Kerk is nl 800 m van mijn ouders.
Na de kerk moeten we naar de feestzaal gezien we twee recepties hebben en we een kleine 20 min er naartoe moeten rijden.
Mijn verloofde vindt dat al een krappe planning, maar anders moet ik niet meer slapen ;-)
Als jullie wet en kerk dicht bij één van de ouders is kunnen jullie daar de familie/suite opvangen.
Uiteindelijk is 1,5 uur rap voorbij denk ik.
Vertrek naar de kerk en zo zit daar ook nog in, terugkomen van wet.
Zal nog rap voobij zijn mss.

Groetjes

Sofie

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik1-9-2008 11:52:23

Hallo,

bij ons ongeveer dezelfde planning als bij Sofie. Wij kiezen er ook bewust voor om in de voormiddag rond 11u voor de wet te trouwen en in de namiddag om half 2 voor de kerk. De afstanden zijn bij ons zeer klein: telkens ongeveer 10 min.
Tussen de wet en de kerk komt de suite bij ons thuis broodjes eten en nemen we reeds de familiefoto's in onze tuin (hopelijk goed weer). Voor mij is het belangrijk om reeds voor de kerk iets stevigers te kunnen eten (hopelijk krijg ik wel iets door mijn keel, want de zenuwen kunnen mij mss wel parten spelen), want ik heb diabetes en moet op regelmatige tijdstippen kunnen eten. Na de kerk doen wij de fotoreportage met ons tweeen en gaat de suite reeds naar de feestzaal. Rond half 5 start de middagreceptie tot half 7. Vanaf 7 uur komen de avondgasten.
Groetjes,
Caroline
12/09/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...