Terug naar overzicht
Hoi!Mijn trouwjurk is van Maggie Sottero. Groetjes
GaramajRosa ClaraPronoviasBenjamin RobertsVera WangDivina Spoza
Ik ben zaterdag mijn trouwkleed gaan kiezen en het is er eentje geworden van La Sposa van de nieuwe collectie :)
Agnes Bridal (www.agnesbridal.com )Aire Collection (www.airecollection.es )Alexis Mariage (www.alexismariage.com )Anne Belin (www.annebelin.com )Benjamin Roberts (www.benjaminroberts.co.uk )Brinkman (www.bruidsmode-brinkman.nl )Cymbeline (www.cymbeline.com )Demetrios (www.demetriosbride.com )Divina Sposa (www.divinasposa.co.uk )Domo Adami (www.domoadami.com )Forget Me Not (www.forgetmenotdesigns.co.uk )Herve Mariage (www.hervemariage.com )Ian Stuart (www.ianstuart-bride.com )La Sposa (www.lasposa.info )Leijten Creations (www.leijtencreations.com )Linea Raffaelli (www.linearaffaelli.com )Maggie Sottero (www.maggiesottero.com )Marylise (www.marylise.net )Mathyro / Nicky Vankets (www.mathyro.com )Mia Monta (www.miamonta.be )Miss Kelly (www.misskelly.fr )Oni Onik (www.oni-onik.be )Organdi Valens (www.organdi.be )Pierre Yves (www.pierre-yves.be )Pronovias (www.pronovias.com )Rembo Styling (www.rembo.be )Rosa Clara (www.rosaclara.es )San Patrick (www.sanpatrick.com )Suzanne Ermann (www.suzanne-ermann.com )Taylina Lynn Barbara Fabree - Oisterwijk (NL) - www.barbarafabree.com Christel Boone - Gent - www.boonechristel.be Clovis - Kortrijk - www.clovis.be Couture Veronique - Beernem DiannaDavid - Meise - www.diannadavid.com Fabienne Esprit Wevelgem - www.fabienne-esprit.be Geert De Puysseleyr - Massenhoven - http://www.exclusive-fashion.be/ Karlijn Couture - Affligem - www.karlijncouture.be Mia Monta - Zottegem - www.miamonta.be Mieke Cosyn - Brussel - www.miekecosyn.com Mooi Mechelen - Mechelen - www.mooimechelen.be Organdi - Brussel - www.organdi.be Pierre Yves - Brussel / Aalst - www.pierre-yves.be Steven De Wilde Antwerpen - www.stevendewilde.com Suere - Brugge - www.suere.be Van de voorgaande lijstjes staan Vera Wang en Garamaj hier niet tussen. Verkopen ze Vera Wang hier in Belgie trouwens? Iemand een adresje?
ah janog vergeten te zeggeneerste lijstje zijn merkentweede lijstje zijn ontwerpers die op maat iets ontwerpen
Amai, bedankt zunneHiermee zal ik eventjes zoet zijn.Dank je wel
Ik heb er nog eentje: Sophia Tolli. HEbben ze wel niet in België, wel in enkele winkels in Nederland. Prachtige jurken! :)
Hoi AnneliesMijn jurk is van het merk Modéca. Nederlands modehuis maar wel verkrijgbaar in België.GroetjesKim
Hey,het mijne is van Bellice,dat wordt wel maar op 3 plaatsten in België verkocht.Grtz sarah
Hey, Mij kleedje is van het merk Leijten Creations. Succes met het kiezen!Groetjes, Sarah
Ik heb er ooit eens eentje gepast van Romantica of Devon, bij Lieben in Genk.Maar het is een prachtige Marylise geworden :)
hallo,ik heb een kleedje van Linea Raffaelli ... heb er ook toen ik pas begon te zoeken eentje gepast van Nicky Vankets maar ben toch bij mijn eerste keuze gebleven!!veel succes en geniet er van!!groetjes, An
Er komt een nieuwe winkel van Rosa Clara in December in Antwerpen.
http://bruidsbeurzen.nl/bruidsmode/ Op deze site staan immens veel merken van bruidskledij.Groetjes
Ondanks het feit dat Rosa Clara heel mooie kleedjes heeft, zou ik het iedereen afraden om de winkel in Antwerpen daarvoor aan te doen. Het personeel spreekt geen Nederlands, maakt fouten waarvoor het geen verantwoordelijkheid neemt, en liegt op de koop toe. Dat alles heeft ertoe geleid dat het kleed dat we in februari besteld hadden pas tweee weken voor onze huwelijksdatum (in september) hebben gekregen én dan nog met fouten op de koop toe. We hebben zelfs iemand in Barcelona (de hoofdzetel) moeten inschakelen om het nog te krijgen. Wij zijn zeer ontgoocheld over de manier waarop Rosa Clara zijn klanten behandeld en helaas ook niet de enige. SLECHTSTE klantenervaring OOIT!
Met die winkel in Antwerpen heb ik zelf geen ervaring, maar voor een kleed van Rosa Clara kan je best naar Issa-Moda in Hasselt gaan, dat is naast Antwerpen blijkbaar de enige verdeler van Rosa Clara in Vlaanderen en daar werken ze zeer professioneel en de madamme des huizes is een supervriendelijke!