Terug naar overzicht
Iedereen bij de trouwbelofte naar voor roepen zodat ze in een kring rond jullie staan wanneer jullie deze uitspreken. Heel romantisch, maar ook wel emotioneel.groetjes,Kim
Hallo Patricia,was dit dan tijdens de kerkviering of het stadhuis? Ik vind dit wel een heel leuk idee! Hoe verliep dit dan en wanneer werd dit dan verteld? En hoeveel personen vertelden dan hun wensen? Dank u voor uw reactie. Liefs Liesbet.
Het waren mensen die niet voor de kerk getrouwd zijn, en zij hadden dit tijdens hun alternatieve viering gedaan. Vond het ook direct een schitterend idee omdat je de mensen mee betrekt op die manier, maar meer weet ik er ook niet van...
Hey,ik heb al meermaals megemaakt dat tijdens de trouwmis door de pastoor gezegd wordt dat men naar voor mag komen om een wens aan het koppel uit te spreken of iets anders te komen zeggen.Ik moet er ook wel bijzeggen dat het in beide gevallen wel even duurde vooraleer er iemand durfde rechtstaan en naar voor komen, maar uiteindelijk kwamen de lieve wensen er wel uit, hoor.