Terug naar overzicht
Hey,ikzelf had al veel slechte commentaren van Le Chapeau vernomen zodat ik dit weekend naar JPC collection ben geweest. Het onthaal was daar zeer goed en samen hebben we mijn droomtrouwkleed gevonden. Ik vind deze winkel echt een aanrader !!
Ik heb net 5 min geleden een afspraak gemaakt bij le chapeau dus het wordt spannend afwachten...Groetjes, Laura11 juli 2009
Zowel mijn kleedje als dat van mijn mama komen van daar. Ik ben zeer tevreden over de service en de keuze. Tip: vraag naar Aude, een superlief meisje dat perfect weet wat bij je past!Marjan
Ik heb helemaal geen goede ervaring met Le Chapeau... Maar bij elke winkel geldt dat je een beetje geluk moet hebben met de verkoopster. Degene die ik had bij Le Chapeau had echt niet door wat ik wou en was enorm opdringerig...groetjes, eva
Ik had ook Aude, en echt waar: de service kon niet beter geweest zijn. Heel veel keuze, heel vriendelijk, heb veel mogen passen en ze wist direct wat ik wel en niet graag zie. Ik kan het dus zeker aanraden!
Alvast bedankt voor de reacties.Heb net een afspraak gemaakt voor 18 oktober en ik moet zeggen, de verkoopster die ik aan de lijn had was supervriendelijk. Ik kan al niet meer wachten om te gaan passen...GroetjesJoke