Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijd passen trouwkleedje

1-9-2008 14:22:44
Hey,

Ik heb net gebeld met le chapeau om een afspraak te maken en op 7/11 zal ik daar dus een namiddagje vertoeven :)
Maar ik had verwacht dat zij zou zeggen vanaf 11u ofzo maar zij stelde 15u voor! Is 3u niet wat kort voor het passen van trouwkleedjes?? Ik heb dan maar 14u voorgesteld al vind ik 4u voor een supergrote twijfelaar als ik nog wel kort. Hoeveel tijd trekken jullie daarvoor uit?

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Laura
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 541

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik1-9-2008 15:01:18

Hey laura

Heb net ook een afspraak gemaakt bij Le Chapeau op 18 oktober (om 15u). Ik ben benieuwd. Ik denk dat 3u wel voldoende is om een trouwkleed te kiezen, toch zeker als je weet welke stijl je wil.

Groetjes

Joke

Anne

Meld misbruik1-9-2008 15:02:41

He Laura,

Ik denk dat vier uur zeker genoeg is. volgens mij zijn de meeste bruidjes klaar op een uur of twee.
Ander vraagje, heb je nu al een afspraak gemaakt voor november? Is dit normaal of ben je gewoon vroeg?

Groetjes

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik1-9-2008 15:22:08

Hoi,

ik ben een maand geleden mijn kleedje gaan kiezen bij Le Chapeau (in Bree). Ik had 4 foto's bij van kleedjes die ik mooi vond, dat hadden ze gevraagd zodat ze mij beter zouden kunnen helpen. Ik had om 10u een afspraak, en anderhalf uur later had ik mijn droomkleedje én schoenen gevonden!

Groetjes en geniet ervan!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik1-9-2008 15:26:57

hej laura,

ik ben de eerste keer van 9u30 tot 12u30 weest gaan passen.. alles op't gemak.
op het einde 3 kleedjes genoteerd maar eentje ervan dat uitblonk.. als je niet genoeg tijd hebt dan ga je gewoon nog eens terug, nu ga je misschien al een beetje een zicht krijgen op waar je mooist mee staat, en volgende keer kun je je dan meer op datgene richten. Maar denk wel dat je tijd genoeg zult hebben, ik wist ook echt niet wat ik wou maar eens je begint te passen dan raak je vlot vooruit...

vorige vrijdag ben ik nog naar een andere winkel geweest en weer dat ene kleedje die voor mij 'het van het' was. Van 14u15 tot 16u ongeveer. Aangezien ik al goed wist wat ik wou deze keer duurde dit bezoek niet lang, het laatste halfuur al meer rond schoenen, en acc. bezig geweest dan over kleedjes.

nu ga ik morgenochtend terug langs in de eerste winkel om 9u30... om mijn kleedje te bestellen :) kverlang al,

veel succes met het passen he, en geniet ervan, ik vind dit ook super leuk, verlang nu nog meer naar de grote dag, eens je weet welke kleedje het word ..

vele groetjes,

vanessa

www.everyoneweb.com/23mei2009

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik1-9-2008 15:33:15

Ah oef, dan heb ik precies wel tijd genoeg.
En Anne, een vrouw die daar werkte en die nu werkt in de winkel van ons mama zei dat we zo vroeg moesten zijn maar de vrouw van le chapeau vroeg me ook aan de tel waarom ik nog zo lang wacht. Maar ja, mijn schoonzus heeft er haar halve dag verlof al voor gepakt dus ik kon moeilijk nog een andere datum nemen...

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik1-9-2008 15:55:47

Hey,
ik ben zaterdag voor het eerst trouwkleedjes gaan passen en op 40 minuten had ik mijn kleedje gekozen en al betaald. het is totaal iets anders wat ik voordien in mijn hoofd heb, maar ik ben er helemaal weg van.

Het was een echte coup de foudre

Anne

Meld misbruik1-9-2008 16:30:20

Bedankt Laura, maakte me al even ongerust aangezien ik ook in november wil gaan passen in le chapeau. Ik wil daar graag mijn kleedje kopen, maar hoor hier en daar toch wel wat negatieve commentaar over die winkel, dus twijfel nog wat.

Groetjes

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik1-9-2008 19:28:40

Hoi,

Ik was ook snel weg hoor. Ik weet niet precies hoe lang, maar ik denk dat ik er niet langer dan een uur geweest ben. Ik heb veel kunnen aanpassen en vergelijken. Op een uur kan je eigenlijk best veel doen hoor :-) Dus ik denk dat je met je 3 uur meer dan voldoende tijd hebt! Geen paniek ;-)

Veel plezier en succes!!
Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info