Terug naar overzicht
voor de getuigen: we hebben gewoon een champagnefles gekocht en daarop zelf een etiket met bedankingstekst geprint. Moet wel zeggen dat de getuigen er heel aangedaan van waren. Voor de ouders Ik had zo het idee van een gouden plaat. ik heb een vierkante kader gekocht, er zat een paspartout in waarbij in het midden juist een cd paste. op die cd stond er geschreven: bedankt lieve ouders + onze naam en datum. Op de cd heb ik het liedje : bedankt lieve ouders gebrand met ook de liedjes die we gebruikten in de kerk en onze openingsdans. In de vier hoeken had ik een foto van mezelf als baby, een foto van mijn man als baby, een foto van wij als koppel (bij ons trouw wet, was voordien) en een foto van de tekst: bedankt lieve ouders. ik had dat weer op die etiketten geprint omdat ik het dan zo gemakkelijk op die paspartout kon kleven. onze ouders waren heel blij met dit gepersonaliseerd kado. als je je mailadres geeft, kan ik anders jou de foto's doormailen.groetjesAnneleen11-07-2008
Hallo Annick en Anneleen,Wat een leuk en origineel idee, die gouden plaat! Kunnen jullie mij de foto's doormailen, ik zou dit graag voor onze ouders maken... kaat.84@hotmail.com. Groetjes, Kaat
hallo,wij hebben voor onze ouders en getuigen een BONGO bon gekocht, hierbij ga ik nog een tekstje en kaartje voegen! ;) Niet zo een denderend origineel kadootje maar denk wel dat ze het zullen apprecieren als ze het krijgen!!!veel succes, An
Wij hebben aan onze ouders een kalender voor 2009 gegeven met foto's waar ze leuke herinneringen aan hebben.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hallo Annick,Ik graveer handmatig op glas een gegraveerd glasraam of gegraveerde glazen zijn mooi en origineel als je geintereseerd bent laat je maar iets weten groetjesmarie_4562@msn.com
Hey, anneleenbeide ideeën lijken me heel tof stuur je me eens foto's van?annickfranky@hotmail.comxxx