Terug naar overzicht
mijn nicht haar man is ook getrouwd in een wit kostuum. je kon het niet echt wit wit noemen. zij had een champagnekleurig topje met iets wittere rok. Het waren allemaal dezelfde kleurtinten en het was prachitg!
Mijn vriendin en haar man zijn allebei in het wit getrouwd. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik dat pak van hem afschuwelijk vond : was zelfde kleur van haar jurk (echt wit wit) Is natuurlijk persoonlijke mening maar ik zou toch niet voor een pak in volledig wit gaan...
Hey Vanessa,Mijn ventje sluit op dit moment een wit kostuum niet uit (maarja hij overweegt ook roos om mij te plagen).Vorig jaar zijn vrienden van ons getrouwd, hij had bijna witte broek, wit hemd en wel een iets donkerdere vest. Zij had een paars-roze pastelkleurige jurk aan. De 2 kleurencombinaties waren echt heel knap samen. Wel best een stukje van je stof meegeven om ervoor te zorgen dat de kleuren compatibel zijn. Zelf zou ik ook zeker niet dezelfde kleur nemen, maar zoals Leen zei is dat ook persoonlijke smaak hé.groetjes
Hoi Vanessa, Ik heb al eens met mijn moeder over het kostuum van mijn toekomstige gepraat aangezien zij het samen met hem en zijn mama gaat kopen. Mijn kleed is niet wit. Het topje is ivoor en de rok is een speciale kleur. Binnen toont hij kaki, buiten eerder bruinachtig. Wel heel mooi! Ik denk dat zwart veel te donker zou zijn bij mijn kleed, antraciet/grijs zelfs ook. Volgens mij is een ivoren pak het mooiste in mijn geval. Ik denk dat het zeker niet kan misstaan, als jouw vriend zo wat in dezelfde tinten als jouw kleed blijft. Echt wit wit zou ik ook niet nemen. Neem voor de veiligheid een staaltje mee (dat geef ik ook aan mijn mama me;-) ) Of we het gaan huren of kopen, daar zijn we niet uit. Ik ben eerder voorstander om het te huren aangezien hij zo'n kostuum toch nooit meer aantrekt en al zeker niet als het wit is! Vind ik dan persoonlijk geld weggesmeten. Maar dat hangt van situatie tot situatie af he...Succes!!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Wel, m'n verloofde had dit ook eens geopperd, maar ik hoop echt dat hij het niet gaat doen. Wij trouwen in oktober en ik vind beide in't wit (of bleek) eerder voor als je zou trouwen op een paradijselijk strand. Dus het kan wel mooi zijn, maar dat hangt van persoonlijke smaak af en toch een beetje van de omgeving denkik.Nu denk ik wel dat het kostuum niet zooo heel veel uitmaakt, het is tenslotte je man dat erin zit he ;-)Met liefs
Hoi Vanessa,Ook mijn aanstaande wil een wit pak aan, temeer omdat we in het buitenland trouwen.Toen ik gisteren mijn jurk uitkoos en dit aan de verkoopster vertelde wist die meteen wat wel en niet mij mijn jurk zou passen.Hij ging een iets goedkoper pak halen omdat een wit pak erna niet echt veel meer wordt gedragen denk ik, maar de verkoopster kreeg nu wel een aantal ivoorkleurige pakken in linnen binnen en raadde mij aan hem bij haar te laten langskomen.Nu weet ik niet of hij zoveel zal uitgeven voor een pak (in de bruidswinkel is het al een pak meer) maar zij kan hem dan wel een idee gevenvan wat hij moet kiezen.Ik zou je verloofde langs de bruidswinkel laten gaan, daar stemmen ze het pak precies af op de jurk en dan kan hij toch nog steeds bepaalde delen van het pak ergens anders kopen indien te duur!!Het is dan in ieder geval wel perfect afgestemd op jou jurk.Mijn jurk komt van bij E&R in Beverlo en daar houden ze echt rekening met je budget, vind ik!!!Groetjes Annouschka
Mijn vriend ziet ook graag een wit pak. Ik ben er zelf niet helemaal van overtuigd, maar we zullen wel zien. Ik zou ook liever in iets ivoor of beige zien eigenlijk. wel vind ik het een beetje gek dat hier bruidjes zijn die het hebben over het feit dat het pak zo duur is en het daarna niet meer gedragen wordt en dus weggesmeten geld is... zijn jullie dan van plan om jullie jurk daarna nog te dragen? Die kost toch nog stukken meer!?!
Hallo, een vriend van mij is ook getrouwd in een wit pak: afschuwelijk als je beide in het fel wit zijt!Daaraantegen ziet mijn vriend ook graag een wit pak, maar hij zal eerder voor ivoor of lichtbeige, romig gaan. Ik denk dat dit beter gaat passen met mijn spierwit kleedje.mvg Liesbet