Terug naar overzicht
Hallo,Geniet ervan en ik zou zeggen maak je over de rest niet te druk. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Indien je er echt aan stoort vraag je best advies in de winkel die hebben zeker een aantal camouflagetechnieken.Nog veel succesAnn
ik had dat ook met mijn kleed ik vond dat mijn schouders er niet mooi uitzagen en mijn kleermaakster heeft speciaal nog een stola gemaakt. zodat ze mijn schouders niet kunnen zien.groetjes sarah nog 13dagen *STRESSEN*
Hoi,ik ben vorige week woensdag voor de eerste keer gaan passen en moet komende zaterdag voor de tweede keer gaan. Ik heb confectiemaat 44 à 46 én een F-cup dus zéker niet de ideale maten. Ik had dus enorm veel schrik om een trouwkleed te passen en het resultaat te zien. Ik moet zeggen dat ik woensdag aangenaam verrast was van het resultaat. Hoe langer ik het kleed aan had, hoe mooier ik het vond. Ik heb niet gekozen voor een traditioneel kleed, maar voor iets specialers van Rembo en ook de kleur zal voor velen een verrassing zijn. Ik hoop dat je bij de tweede pasbeurt toch de leuke dingen gaat zien, én vergeet voor één keer die brede schouders die ik ook heb :-)groetjes Nathalie (wij trouwen op 05-08-05)