Terug naar overzicht
Hallo,Wat bedoel je met lenen ? Lijkt mij zo raar dat ze een auto lenen. Ken je de verdeler persoonlijk ofzo ? Bedoelde hij niet verhuren ? Mijn vriend is zot van Volvo's en ik zou hem daar ook graag mee verrassen, maar had nog niets gevonden...normaal gezien betaal je per uur. Groetjes,Manonmanonenbram.bruiloftsite.nl
wel dat weet ik niet.ik had gevraagd of hij eentje kon missen voor een dagik moet hem een paar maanden op voorhand nog eens mailen om verder af te sprekenheb je al eens contact opgenomen met een verdeler?groetjes
Hoi meid!Ikzelf werk ook aan de receptie van een garage en het is niet altijd zo gebruikelijk om wagens te 'lenen'. Enkel als vervangwagen...Als er bij ons auto's uitgeleend worden, is dit per dag. ( 20 euro + btw)Veel succes ermee!!groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wij hebben een volvo oldtimer ( pv, amazone en duet)dienst gevonden die zijn auto's aan 150 euro per auto verhuurt. Zijn er echt hele mooie. Is van het antwerpse.Indien nodig zoek ik zijn telefoonnummer nog wel eens op.
Hoi Tineke,Ik ben ook op zoek naar volvo vervoer. Kan je deze nummer bezorgen?kdesutter@techdata.beBedanktKim
Sorry Sarah dat ik niet op jouw vraag kan antwoorden, maar Tineke kan ons misschien ook helpen.Al een hele tijd zijn wij op zoek naar een leuke oldtimer. We habben een Fiat Topolino gezien maar die was niet te huur ( je moet dat eens googlen Fiat Topolino oldtiemr wreedschattig autoke!)Dus Tineke kan je ons dat adres of telefoonnummer bezorgen?deconinck.stryckers@telenet.beBEDANKT!Dirk en Liesbeth11-10-2008
Aan iedereen: hopelijk vinden jullie een oldtimer maar we zochten een nieuwe volvovr Els dank u wel nu hebben wel toch al een iets betere gedachte van hoe het gaat verlopendank u!groetjes en nog veel succes allemaal
Hey,wij hebben een Audi gehuurd van de verdeler. En het was fantastisch! We hebben voor een erg redelijke prijs twee dagen met mijn ventje zijn droomauto mogen rondrijden.Groetjes,Lieve