Terug naar overzicht
Hoi!wij hebben er reeds een huwelijksfeest en een 25-jaar getrouwd gevierd. Een hele mooi zaal! Echt lekker eten, allemaal tot in de puntjes in orde. Ik vind de zaal persoonlijk nogal klein, maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoeveel volk je hebt.Voor de rest niets als positieve commentaar!GroetjesIlse
Hoi ElsIk heb er al verschillende babyborrels meegemaakt en die waren allemaal goed in orde. Lekkere hapjes, goede service. Dus niets op aan te merken. Voor ons was de zaal te klein.GroetjesKim
Wij hebben er het feest voor het pensioen van mijn stiefvader gehad en ook hier alles pico bello in orde! Lekker eten en alles dik in orde.Je moet de zaal alleen lang op voorhand boeken helaas...wij wilden er ons trouwfeest doen maar een jaar op voorhand blijken alle zaterdagen voor 2009 al zo goed als volzet...Groetjes
hey hey,wij hebben mijn nonkel zijn 50ste verjaardag daar gevierd en ook toen was alles dik in orde.ook vrienden van ons hebben daar al verschillende feestjes meegemaakt niks als positieve commentaar.voor ons was de zaal ook te klein groetjes,debbie
Wij trouwen volgende week en geven ons feest in feestzaal den bakker.Er kunnen tot 180 personen binnen, ze zijn heel vriendelijk en willen ervoor zorgen dat alles piekfijn in orde is. Het maakt hun ook niets uit als je vragen hebt en regelmatig belt of langskomt.We zijn heel tevreden dat we deze zaal gekozen hebben maar je moet wel op tijd reserveren.Melissa