Terug naar overzicht
Ik denk dat je mij, Kathleen, bedoeld?????Wij hebben onze eerste afspraak er al een tijd opzitten (einde 2004). Wij hebben toen ook al een voorschot betaald. De totale prijs is 540 EUR voor een DJ + geluidsinstallatie + basisbelichting van 22 uur tot en met 04 uur (in die zaal). Per overuur nadien 5O EUR. Ze vroegen toen ook hoeveel personen er jonger zijn dan 35, hoeveel er ouder zijn. Twee weken voor ons huwelijk mogen we een playlist doorsturen en een week voor de trouw maken ze nog eens een afspraak met ons om alles nog eens heel concreet te overlopen.Ik denk dat ze heel professioneel te werk gaan. Een kennis van ons had deze mensen ook gevraagd op hun trouwfeest vorig jaar en zij waren zeer tevreden! Dus ik hoop dat wij dat binnen enkele weekjes ook kunnen zeggen hé!Laat nog iets weten hé!Groetjes Kathleen
Hoi, bedankt voor de info, ik heb met hen eens gebeld en vroeg gewoon achter hun prijs en zeiden 550,00 € , geen kosten voor de geluidsinstallatie ( die is hun eigendom in zaal Molenhuis ), vanaf 20.00 uur tot 03.00 uur. Vind ik toch nog zéée veel geld ! Maar niks aan te doen .