Terug naar overzicht
Hey,wij trouwen eveneens in een bus. Wij hebben deze gevonden bij Van Bogget, zij hebben nog een ceremoniebus die je huurt voor de hele dag en ik denk dat dit ongeveer 570euro bedroeg. Dit is wel in oost-vlaanderen, dus ik weet niet of dit ideaal is voor jou.Groetjes
Dag Marie-Anne,Van waar naar waar moet de bus rijden?
De bus zou van regio Dendermonde naar de kerk in Izegem (West-Vlaanderen) moeten rijden en daarna naar de feestzaal in Marke bij Kortrijk. De bus zou ook de familie 's nachts terug moeten kunnen brengen naar huis... Dus eigenlijk geen feestbus, maar gewoon een mini-busje om de familie veilig van en naar de locaties te brengen.Al enorm bedankt voor jullie reacties hoor !Groetjes,Marie-Anne
Wij hebben een bus gehuurd bij meteropole, kost voor een zestal uurtjes en een vijftig km 220 euro. Moesten we de mensen nog naar huis vervoeren komt er ongeveer het dubbele bij.Groetjes
Hallo Marie-Anne,Wij gaan volgend jaar ook met een bus de familie tot aan de feestzaal brengen. Nadien gaan deze mensen via een soort "responsable young drivers" vrijwilligers naar huis gebracht worden. Helemaal staat het nog niet vast, maar als je wil kunnen we samen eens brainstormen. Ik was van plan om via dit forum enkele vrijwillige chauffeurs te vinden die met wagens die ik ter beschikking stel de mensen huiswaarts willen brengen. Als tegenprestatie wil ik diezelfe dienst ook te leveren en bvb jullie familie veilig terugbrengen.Mail me gerust. bjorn.moriau@telenet.be of 0478 203 594GroetenBjorn