Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joka kaarsenatelier Roeselare

1-9-2008 21:10:30
Vandaag reeds de 3de! mail gestuurd naar Joka om bevestiging te vragen of onze kaars zal klaar staan, ze zeker niet wordt opgestuurd en of men kan bevestigen of de verzendkosten terug worden betaald aangezien ik geen kasticket heb ontvangen. (het stond wel opgeschreven.) Toen ik info vroeg per email kreeg ik de dag zelf nog antwoord en nu het nodig is niets, ik vind dat niet klantvriendelijk... Precies 'je hebt bij ons gekocht en het is in orde'... Dienst na verkoop mag er ook wel zijn en liefst in orde...
Zijn er nog die dit meemaakten bij Joka?

Stefanie
20-09-2008

Stefanie
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 460

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik1-9-2008 22:37:30

Hallo,

wij zijn erg tevreden van Joka kaarsen. Wij zijn ze wel daar gaan afhalen nadat we ze via mail en telefoon besteld hadden.

Groetjes en succes ermee,
Isabel

Kelly
6-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 9:03:15

Hallo Stephanie,

Ook wij zijn heel tevreden over JOKA. Maar volgens mij hebben ze ons toen gezegd dat ze nog met vakantie gingen. Dit was volgens mij tot afgelopen maandag (01-09-2008). Als je je echt zorgen maakt zou ik even bellen en vragen waarom ze niet reageren op je mail.

Groetjes
Kelly
06-09-2008

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik2-9-2008 10:46:35

Zou ook gewoon bellen. Is maar kleintje en dan weet je direct hoe het zit. Trouwens als ze idd met verlof geweest zijn, zitten er mss massa's mails in hun mailbox en zijn ze gewoon door al die mails heen geraakt.

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik2-9-2008 11:40:26

Dag Stefanie

Klinkt mij bekend in de oren. Bij ons was het precies hetzelfde, herhaaldelijke mails met hoe de kaars er moest uitzien, afspraken, ed.... Als ik belde kreeg ik vaak een faxsignaal te horen. Een week later geleverd dan gevraagd maar het was nog ruimschoots op tijd.

Toen ik de kaars uit de verpakking haalde bleek dat er een voorwerp niet was toegevoegd aan de kaars, een voorwerp dat echt essentieel was tijdens onze viering!! Er is iemand van Joka kaarsen de week daarop aan huis dit komen aanpassen.

Ik moet zeggen dat hun communicatie niet al te vlot blijkt te verlopen maar dat alles wel in orde is gekomen! En ik was zeer tevreden van het resultaat. Ik, denk dat wij bruiden iets te nerveus zijn!!!
Volg het wel goed op maar volgens mij mag je zeker zijn dat het in orde komt met JOKA.

Veel succes
Mieke

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 12:24:55

Ze hadden me gezegd eind juli dat ze inderdaad in augustus op verlof gingen. Als ze dan pas 1/9 terug kwamen begrijp ik inderdaad dat ze hun mails nog niet konden beantwoorden, maar de eerste heb ik al verstuurd eind juli. Nog even gewacht ivm hun verlof, nog eens gemaild en nu terug. Ze mogen dat wel eens vermelden op hun website dan van wanneer tot wanneer ze op verlof zijn. Of dan dat je er een melding van krijgt als je hen mailt. Ze werd opgestuurd begin september zeiden ze.
Mijn bedankjes die ik ergens anders besteld heb idem. Ik vrees dat die fotograaf ook in verlof is, want hij is onbereikbaar en ik zoek dit weekend wel eens uit tot hoe lang.
Dat kan me allemaal niet schelen maar ze moeten dan wel aangeven van wanneer tot wanneer ze in verlof zijn.
Ik heb een heel gedoe gehad met onze uitnodigingen en ik heb geen zin in terug al die miserie voor zo`n details. De pastoor doet ook al moeilijk over de muziek, maar hij heeft pech want de boekjes zijn gedrukt...
Nerveus ben ik niet, het is nog ruim 2 weken. Ik vind het veel vervelender dat ik ondertussen 3 maanden zwanger ben en ik heb echt geen zin in terug zo`n gedoe over details dan nog... Daar wil ik me nu niet druk in maken, maar ze mogen dan wel iets correcter zijn in hun communicatie en desnoods aangeven tot hoe lang ze in verlof zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...