Terug naar overzicht
Hallo,wij zijn erg tevreden van Joka kaarsen. Wij zijn ze wel daar gaan afhalen nadat we ze via mail en telefoon besteld hadden.Groetjes en succes ermee,Isabel
Hallo Stephanie,Ook wij zijn heel tevreden over JOKA. Maar volgens mij hebben ze ons toen gezegd dat ze nog met vakantie gingen. Dit was volgens mij tot afgelopen maandag (01-09-2008). Als je je echt zorgen maakt zou ik even bellen en vragen waarom ze niet reageren op je mail.GroetjesKelly06-09-2008
Zou ook gewoon bellen. Is maar kleintje en dan weet je direct hoe het zit. Trouwens als ze idd met verlof geweest zijn, zitten er mss massa's mails in hun mailbox en zijn ze gewoon door al die mails heen geraakt.
Dag StefanieKlinkt mij bekend in de oren. Bij ons was het precies hetzelfde, herhaaldelijke mails met hoe de kaars er moest uitzien, afspraken, ed.... Als ik belde kreeg ik vaak een faxsignaal te horen. Een week later geleverd dan gevraagd maar het was nog ruimschoots op tijd.Toen ik de kaars uit de verpakking haalde bleek dat er een voorwerp niet was toegevoegd aan de kaars, een voorwerp dat echt essentieel was tijdens onze viering!! Er is iemand van Joka kaarsen de week daarop aan huis dit komen aanpassen.Ik moet zeggen dat hun communicatie niet al te vlot blijkt te verlopen maar dat alles wel in orde is gekomen! En ik was zeer tevreden van het resultaat. Ik, denk dat wij bruiden iets te nerveus zijn!!!Volg het wel goed op maar volgens mij mag je zeker zijn dat het in orde komt met JOKA.Veel succesMieke
Ze hadden me gezegd eind juli dat ze inderdaad in augustus op verlof gingen. Als ze dan pas 1/9 terug kwamen begrijp ik inderdaad dat ze hun mails nog niet konden beantwoorden, maar de eerste heb ik al verstuurd eind juli. Nog even gewacht ivm hun verlof, nog eens gemaild en nu terug. Ze mogen dat wel eens vermelden op hun website dan van wanneer tot wanneer ze op verlof zijn. Of dan dat je er een melding van krijgt als je hen mailt. Ze werd opgestuurd begin september zeiden ze. Mijn bedankjes die ik ergens anders besteld heb idem. Ik vrees dat die fotograaf ook in verlof is, want hij is onbereikbaar en ik zoek dit weekend wel eens uit tot hoe lang.Dat kan me allemaal niet schelen maar ze moeten dan wel aangeven van wanneer tot wanneer ze in verlof zijn. Ik heb een heel gedoe gehad met onze uitnodigingen en ik heb geen zin in terug al die miserie voor zo`n details. De pastoor doet ook al moeilijk over de muziek, maar hij heeft pech want de boekjes zijn gedrukt...Nerveus ben ik niet, het is nog ruim 2 weken. Ik vind het veel vervelender dat ik ondertussen 3 maanden zwanger ben en ik heb echt geen zin in terug zo`n gedoe over details dan nog... Daar wil ik me nu niet druk in maken, maar ze mogen dan wel iets correcter zijn in hun communicatie en desnoods aangeven tot hoe lang ze in verlof zijn.