Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@annouscka

1-9-2008 21:55:37
hey hey,
hoe was het vandaag bij e&r?
heb je een goed gevoel bij de winkel en heb je veel kleedjes gepast?
misschien je keuze al gevonden?
groetjes,
debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 376

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik2-9-2008 9:39:54

Hoi Debbie,
Het was super!!!
Ik heb er nu (dinsdag) nog steeds kriebels van in de buik!!!
Je had me echt vertrouwen gegeven in je berichten en toen ik met Monique de jurken begon uit te kiezen wist ik dat we der zouden uitkomen.
Dit is echt een moment waar ik al naar uitkeek toen ik een kleine meid was en ik heb van het passen genoten...
Natuurlijk waren de jurken van Vankets dan echt wel mijn smaak en na het passen van een klassiekere jurk was mijn keuze dan snel gemaakt.
Opeens paste ik de jurk die het zou worden, dat wist ik meteen!!!
Ik wilde een open rug maar was bang dat ik zonder BH mij niet op mijn gemak zou voelen en toen ook uiteindelijk dat probleempje van de baan was wist ik het, dit is 'm!!!
Ondertussen heb jij alweer gepast hé?? En wanneer is de grote dag dan alweer??
En hé Debbie, krijg je zo nooit zin om te bellen en gewoon even je jurk terug aan te trekken, want ik heb pas terug eennieuwe pasbeurt in juli...
Als je wat van je trouwplannen kwijt wil of je zit met vraagjes kan je me steeds mailen hé.
Groetjes
annouschkavermeire@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...