Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal limburg zonder catering

2-9-2008 12:02:05
Wij zijn op zoek naar een gezellige zaal voor +/- 140 personen zonder catering. Hier willen we een afzonderlijke traiteur/catering voor inschakelen. De prijzen van het drinken ligt meestal een heel pak lager bij deze zalen dan in zalen met catering. Wij zijn van Hasselt, dus omgeving hiervan. Als er trouwens nog iemand op zoek is naar zo'n zaal, de pastorij in Rommershoven is een echte aanrader, maar is voor ons te klein. hier hebben we al 2 x onze babyborrel gehouden... supergezellige zaal.

Hopelijk kent er iemand zo'n type zaal, maar dan een formaatje groter....

Alvast bedankt voor jullie reacties.

groeten,

Els

els
30-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1304

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik2-9-2008 12:33:38

Wij geven ons trouwfeest in de schalm in boxberhiede genk 250 euro huur dranken worden per fles geteld en wij nemen ook een traiteur buitenuit. Kijk eens op www.vzwdeschalm.be daar staan foto's op, de zaal werd onlangs gerenoveerd en is heel mooi.

Liefs natasja

els
30-6-2010
 Meld misbruik2-9-2008 14:35:09

Dat ziet er een mooie veelbelovende zaal uit.....+

Liesbeth
8-8-2008
 Meld misbruik4-9-2008 15:56:33

Hallo
Wij gaven ons feest in Het Speelhof te Sint-Truiden. Ze hebben verschillende zalen naargelang het aantal gasten. Voor 140 gasten zou ik, net zoals wij, de Tiendseschuur kiezen. Je kan die huren met of zonder catering. Wij kozen met koud buffet en dan moesten we de huur niet betalen. Ons feest was echt af!!!! Zeer professioneel. Ga zeker eens een kijkje nemen op de site.
Groetjes
Liesbeth
www.wupenmolleke.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...