Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

monasterium in gent?

2-9-2008 17:39:20
hey iedereen,

heeft er iemand van jullie ervaring met het monasterium in gent? ooit al naar een trouwfeest geweest? Zelf eens gaan kijken? Enig idee of het duur is?

dankjewel

Fien
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 941

Bethy
1-9-2008
 Meld misbruik2-9-2008 18:30:45

Zeer toffe locatie !

Zaal huren zonder tuin 1250 met tuin 1500 als je met hun catering werkt krijg je wel korting maar naar verluid is het eten daar niet super, gewoon goed.
Groetjes

Bjorn
4-7-2009
 Meld misbruik2-9-2008 20:18:13

Fien,

De prijs is 1250 euro met externe catering en 1050 euro met catering Monasterium Poortackere. Stoelen en tafels zijn inbegrepen. Voor verdere inlichtingen kun je me mailen bjornderycke@telenet.be

Fien
19-9-2009
 Meld misbruik2-9-2008 20:24:29

hey,

heeft er ook iemand een idee of de vaste cateraar duur is of niet??

Birger
13-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 9:47:51

Ik heb daar ooit eens gegeten voor een bedrijfsevenement en het was niet echt een aanrader ....

Birger
http://www.13september2008.be

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik3-9-2008 13:13:21

Wij zijn er gaan kijken voor ons trouwfeest maar uiteindelijk viel het te duur uit volgens ons budget. De locatie is heel mooi maar als het totale feest minder dan 5000 euro kost, dan moest je er geloof ik 1000 euro betalen voor de zaal (als zij het eten verzorgen). Als het feest meer kostte, dan was het ongeveer 250 euro dacht ik. 't Was zoiets maar weet het niet meer, is al een half jaar geleden dat we er geweest zijn.
Wij kozen uiteindelijk niet voor hen omwille van de prijs, en er is nauwelijks parkeergelegenheid (vind het niet echt tof dat de gasten moeten betalen om in een parking te staan en anders konden ze nergens staan)

Het koppel dat trouwde, kreeg er wel een gratis kamer.
Als je de tuin wou gebruiken, kostte dat 250 euro.
En tot slot waren er veel mogelijkheden voor het eten, je kon echt zeggen wat je zelf wou...
Als het je interesseert, zou ik er gewoon eens langs gaan. De mevrouw was heel vriendelijk...

Groetjes,
Inge

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-9-2008 19:57:07

Hey,

wij hebben daar geen avondfeest gedaan, maar een brunch. Ze zijn daar heel vriendelijk een héél professioneel, het eten en de bediening waren echt schitterend. Niet zomaar goed, maar echt fantastisch. De mensen praten nog van die brunch en ik vond de prijs wel meevallen.

Groetjes,
Lieve

K
7-7-2007
 Meld misbruik19-9-2008 13:06:11

Wij zijn er getrouwd in 2007. Echt unieke ervaring, de zaal is gewoon betoverend als hij 's avonds helemaal is aangekleed, receptie in de tuin is prettig, eten is wél zeer lekker, als koppel mag je alles zelf bepalen, er is geen voorgekauwde formule, ik kan het iedereen alleen maar aanraden.
Het is wel heel duur, je betaalt idd extra voor bloemen, voor gebruik tuin, voor gebruik zaal, voor alles. Maar het is dan ook wel tot in de kleinste details in orde allemaal, en ze investeren heel veel tijd in het samen uitwerken van een concept, wij hebben daar echt verschillende avonden samen zitten brainstormen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...