Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Joyce uit Hasselt

1-6-2005 10:31:43
Hallo Joyce, ik zie dat je ook in de kerk van Wimmertingen trouwt. Mijn vriend en ik dus ook, maar ik heb nog geen contact opgenomen met de pastoor (wel al enkele keren geprobeerd, maar er nam niemand op). We trouwen dan ook pas 20/05/2006, dus we hebben nog even tijd. Maar ik heb toch enekel vragen: Hebben jullie ook nr Francis gevraagd om de viering te leiden? Moesten jullie in wimmertingen lessen of iets volgen? Wanneer hebben jullie voor het eerst contact opgenomen met de pastoor?

Alvast bedankt!
Isabelle

robben
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 529

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik1-6-2005 12:09:50

Hello!!!

Ja wij trouwen in Wimmertingen ... de dienst zal echter gedaan worden door Pastoor Koninckx samen met een pater uit Antwerpen daar wij hem persoonlijk kennen. We hebben op het moment dat we wisten dat we gingen trouwen, onmiddelijk met pastoor Koninckx gebeld om te vragen of wij in zijn kerkl mochten trouwen! Hij stemde heel enthousiast toe! Ongeveer in december zijn we naar de pastoor thuis geweest waar we samen een vragenlijst hebben overlopen over ouders en familie. We kregen dan wat huiswerk, nl. over onze waarden in het leven wat we dan in maart-april hebben besproken met de pastoor samen aan de kerk! Hebben dan ook een kijkje gaan nemen in de kerk ... is een prachtige kerk vinden wij!

Hebben dus geen opleiding moeten volgen!
Hoop dat dit een antwoord was op jouw vraag!!

Groetjes,

Joyce

robben
20-5-2006
 Meld misbruik1-6-2005 13:15:38

Bedankt voor de info! Ik ga deze week toch nog maar eens proberen om de pastoor te bereiken!

Groetjes en veel succes met jullie huwelijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...