Terug naar overzicht
Hallo Liesbeth,ik ben er een paar maanden DJ geweest,mooi interieur,goed eten ,maar rond 02 u wilt men wel zo vlug mogelijk alles opruimen,vind ik spijtigSmalle ,langwerpige zaal ,maar wel mooiwww.djmarc.be
Wij wilden een echt speciale locatie, en zijn uiteindelijk in het Godshuis en bij Scala gaan zien. Toen we bij Scala binnenkwamen rook het naar frituurvet, wel een mooie zaal op zich, maar ik vond de bar achteraan en zeker de wc's gedateerd. Toen we hoorden wat ze vroegen qua prijs hebben we gekozen voor het Godshuis; ongeveer dezelfde prijs, maar veel minder knap en proper. De exacte prijs weet ik niet meer. Bij de zilte zoen heb ik ook geinformeerd, en dat zat denk ik ook in dezelfde prijsklasse. Echt wel jammer, want het is een mooie zaal waar ze veel mee zouden kunnen doen!
Ik ben eveneens Scala gaan bezichtigen. De feestzaal zelf is zeer mooi, maar de bar/gang van de wc's/wc's zijn triestig.Aangezien wij in het voorjaar trouwen, zou de receptie niet kunnen doorgaan in de tuin maar binnen. Hier kon echter maar 50 man binnen, hetgeen natuurlijk ook veel te klein was voor ons. Wijzelf gaan nu ons huwelijksfeest geven in Hof Ten Damme. Qua prijs is er niet zo een heel spectaculair verschil, maar het is tip top in orde. Groetjes
Ik ben onlangs naar een receptie geweest in Scala. Van de prijzen weet ik niets (al dacht ik dat die op de website staan?), maar het klopt wel dat als je receptie binnen moet (zoals toen het geval was), het zaaltje echt veel te klein is. De tuin is mooi, maar met meer dan 50 personen kan de receptie inderdaad niet binnen.groetjes, eva