Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal scala beveren

2-9-2008 22:06:03
Hallo!
Heeft er iemand van jullie ervaring met scala in beveren. we willen graag meer info en telefonisch kunnen we de uitbaters blijkbaar niet bereiken. We kunnen pas over een week of twee zelf een kijkje gaan nemen. Kan iemand van jullie er misschien wat meer over vertellen? Was het eten lekker? Voldoende? Wat was de prijs pp voor receptie voor het eten? Hoe zit het met de drank? Huur van de zaal? Als je al op enkele van mijn vragen kan antwoorden zal ik al heel dankbaar zijn. De tijd dringt om een zaal vast te leggen en we twijfelen nog tussen Art Nouveau in Sint - Gillis - Waas, scala in beveren en eventueel de Zilte Zoen in Temse (daar weten we eigenlijk nog niks van) Meer info is meer dan welkom!

groetjes
Liesbeth

Liesbeth
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1026

marc

Meld misbruik2-9-2008 22:53:36

Hallo Liesbeth,
ik ben er een paar maanden DJ geweest,
mooi interieur,goed eten ,maar rond 02 u wilt men wel zo vlug mogelijk alles opruimen,vind ik spijtig
Smalle ,langwerpige zaal ,maar wel mooi
www.djmarc.be

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik3-9-2008 8:27:37

Wij wilden een echt speciale locatie, en zijn uiteindelijk in het Godshuis en bij Scala gaan zien. Toen we bij Scala binnenkwamen rook het naar frituurvet, wel een mooie zaal op zich, maar ik vond de bar achteraan en zeker de wc's gedateerd. Toen we hoorden wat ze vroegen qua prijs hebben we gekozen voor het Godshuis; ongeveer dezelfde prijs, maar veel minder knap en proper. De exacte prijs weet ik niet meer. Bij de zilte zoen heb ik ook geinformeerd, en dat zat denk ik ook in dezelfde prijsklasse.
Echt wel jammer, want het is een mooie zaal waar ze veel mee zouden kunnen doen!

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik3-9-2008 9:09:21

Ik ben eveneens Scala gaan bezichtigen. De feestzaal zelf is zeer mooi, maar de bar/gang van de wc's/wc's zijn triestig.Aangezien wij in het voorjaar trouwen, zou de receptie niet kunnen doorgaan in de tuin maar binnen. Hier kon echter maar 50 man binnen, hetgeen natuurlijk ook veel te klein was voor ons.
Wijzelf gaan nu ons huwelijksfeest geven in Hof Ten Damme. Qua prijs is er niet zo een heel spectaculair verschil, maar het is tip top in orde.

Groetjes

eva
26-10-2008
 Meld misbruik3-9-2008 10:35:13

Ik ben onlangs naar een receptie geweest in Scala. Van de prijzen weet ik niets (al dacht ik dat die op de website staan?), maar het klopt wel dat als je receptie binnen moet (zoals toen het geval was), het zaaltje echt veel te klein is. De tuin is mooi, maar met meer dan 50 personen kan de receptie inderdaad niet binnen.

groetjes,
eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...