TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
|
3-9-2008 8:32:46
wij trouwen ook op 23/05/09! Hoe ver staan jullie al?
groetjes
Inge
|
|
Caroline
23-5-2009
|
3-9-2008 8:35:53
Hey,
Wij trouwen eveneens op 23 mei 2009.
Ik ga zaterdag kleedjes passen en waarschijnlijk wordt het ook een kleedje van Marylise.
Groetjes,
Caroline
|
|
vanessa
23-5-2009
|
3-9-2008 9:42:01
wij hebben hetvolgende al:
-feestzaal -fotograaf -ceremoniemeester -deejay -limo (wel nog geen voorschot betaald, normaal dit weekend) -ringen gekozen maar nog niet besteld(begin oktober gaan we ze bestellen) -trouwkleedje, van gisteren besteld -bedankjes zijn gekozen, hebben er al enkele thuis maar de grote hoeveelheid kopen we pas later -kerk ligt ook vast -stadhuis kan pas 6maand voor de datum, in november dus -getuigen zijn gevraagd -misboekje is ook klaar, enkel de liedjes zijn nog niet allemaal ingevuld
kdenk dat ik nu zowat alles heb vernoemd .. verder ben ik op zoek naar een specifieke stof voor de bekleding van ons bloemenmandje en ons ringkussentje ...
alsook gaan we binnenkort kijken voor kledij van m'n ventje
tussen kerst en nieuwjaar ga ik ook langs bij van loock om schoentjes te kiezen
en nu zaterdag gaan we ook eens kijken voor lingerie, hier mag m'n ventje wel bij helpen kiezen :)
tot zover ...
en jullie????
aja, ook nog, de naam van 'mn kleedje klopt niet, ik dacht die naam gezien te hebben in de winkel maar toen ik zonet de afbeeldingen bekeek op internet is het niet dat kleedje, tis heel anders, de juiste naam weet ik dus niet, kzal vanavond nog eens uitgebreid verder zoeken naar de juiste naam ervan
groetjes
vanessa
www.everyoneweb.com/23mei2009
|
|
vanessa
23-5-2009
|
3-9-2008 9:42:49
ook nog, waar trouwen jullie?
is ook wel leuk ook om weten
groetjes vanessa
|
|
Caroline
23-5-2009
|
3-9-2008 10:15:23
Hey Vanessa,
Wij trouwen in Lokeren. Jullie?
Bij ons liggen zowat dezelfde dingen vast: -Feestzaal -Kerk -Stadhuis (uur is gereserveerd) -DJ -ceremoniebus en ceremoniemeester -muziek voor in de kerk -Fotograaf -Getuigen zijn gevraagd -Aan het misboekje zijn we volop bezig. -Zaterdag ga ik mijn trouwkleed vastleggen bij Le Chapeau. Ik ben al eens gaan passen in juli. Aangezien ik nog wat wou vermagenen (wat gelukt is! ) heb ik toen een afspraak gemaakt voor nu zaterdag. - Voor lingerie ga ik wachten tot de nieuwe collectie in januari uitkomt. - Schoenen ga ik kiezen eens ik de jurk heb gekozen denk ik. Mijn schoonmoeder heeft me alvast ook Van Loock aangeraden om te gaan kijken.
Voor andere zaken denk ik dat we nog wel genoeg tijd hebben. Of denk je dat er nog iets dringend is wat wij over het hoofd hebben gezien?
Groetjes,
Caroline
|
|
Kaatje
23-5-2009
|
3-9-2008 10:50:10
Hoi,
Wij trouwen ook op 23 mei 2009. Maar wel enkel voor de wet, mijn ventje ziet de kerk niet zitten, aangezien we er nooit gaan. Al denk ik dat dat voor de meeste mensen zo is die trouwen hé, maar ja ...
Mijn kleedje is een Cimbelyne geworden, wel met vestje want met ons leuk weertje hier..
Verder ben ik met de grote voorbereidingen klaar, dan enkel nog bedankjes en uitnodigingen kiezen.
Groetjes, Kaat
|
|
vanessa
23-5-2009
|
3-9-2008 11:28:59
hej caroline, wij in stadhuis roeselare en kerk ledegem
kdenk niet dat jullie belangrijke dingen vergeten zijn ... in ieder geval, als jullie ze vergeten zijn dan wij ook :) dus dat zal wel niet he :)
wat de lingerie betreft, ik wil graag een corsetje, maar kheb dit nog nooit gedregen, dus wou ik dat nu al hebben, zodanig ik al eens kan ondervinden of ik er mee overweg kan :)
groetjes, vanessa
|
|
Inge
23-5-2009
|
3-9-2008 16:08:45
Wij trouwen ook op 23/05. Wordt een prachtige dag. Wij trouwen voor wet in lichtervelde en voor kerk in Ruddervoorde. Waar is jullie feest?
|
|
Inge
23-5-2009
|
3-9-2008 16:44:03
Oei gemist, het spijt me. wij trouwen op 30/05. Het was oorspronkelijk 23/05. Nu ja het wordt toch zeker ook een prachtige dag!!!
|
|
vanessa
23-5-2009
|
3-9-2008 17:05:10
ons feest gaat door in 'ter eerste' te roeselare (brouwerij rodenbach)
groetjes
|
|
Inge
23-5-2009
|
4-9-2008 9:31:34
Ah wij hebben dat ook overwogen van zaal, mijn schoonmoeder heeft daar haar feest gegeven voor haar 50st verjaardag en vond het echt een prachtige zaal, jammergenoeg is het voor ons wat te klein. Wij trouwen in Cofar.
|
|
vanessa
23-5-2009
|
4-9-2008 12:14:16
ah, kdenk dat ik me jou herinner van een tijdje terug, een bericht waarin bleek dat jullie zaal dubbel geboekt was, kan dit? (aangezien ik zie dat je veranderd bent van datum)
hoe is het dan afgelopen?
|
|
Inge
23-5-2009
|
4-9-2008 13:13:27
Ja dat ben ik inderdaad. alles is nu opnieuw gepland, gelukkig! We trouwen nu in kerk van Ruddervoorde van waar mijn vriend is omdat de kerk in Lichtervelde (waar we samen een huis gekocht hebben) geen huwelijken toelaten de dag voor eerste communie. Onze planning is enigszins gewijzigd omdat de afstand tussen stadhuis en kerk wat groter is,maar is nog steeds goed. Onze bus hebben we jammer genoeg ook moeten veranderen maar gelukkig was onze tweede keuze nog vrij dus das goed. En fotograaf en DJ waren gelukkig ook geen probleem. 'k was er in het begin echt nu goed van maar nu alles terug op zijn plooi komt ben ik er over. We kunnen toch niet anders dan ons er bij neerleggen en uiteindelijk waren we wel content dat we de 30ste nog hadden anders mochten we opnieuw op zoek naar een zaal en das danpas echt een ramp hé.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|