Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal omgeving aalst - dendermonde - herzele - gent

3-9-2008 9:14:32
wij zijn al enkele weken op zoektocht naar dé zaal voor ons trouwfeest (ongeveer 120 personen) al enkele keren kwamen we van een kale reis terug. daarom wou ik graag weten wie welke ervaringen heeft met zalen:
't krekelhof, Gooik
salons 't groenhof, Melle
salons Roskam, Merelbeke
Hof Ter Meyghem, Oudegem
(qua decor, eten, drank, hoeveelheid, tuin, prijs,dansgelegenheid,...)

of andere tips, zalen? altijd welkom

Bedankt! Inge

inge
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1416

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik3-9-2008 10:07:36

Hallo,

met die zalen heb ik niet echt ervaring maar wij hebben onze feest gegeven in zaal 't Brouwershof te Hekelgem (Affligem) en zijn daar zeer tevreden over. Prijs-kwaliteit zijn ze echt goed. Prima service, lekker eten, goeie dj, wij hebben er echt niks op aan te merken.

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

pascale
11-10-2008
 Meld misbruik3-9-2008 10:55:33

Hallo,

ons feest vind op 11/10 plaats in het krekelhof. Wij hebben er zelf nog geen ervaring mee maar iedereen is wel vol lof over die zaal.
Kan je wel zeggen dat de zaal voor 120 man prachtig is en dat ze een mooie tuin hebben.

groetjes
Pascale
11/10/08

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-9-2008 11:10:15

Hoi Inge,

Wij zijn van Aalst en onze feest gaan door in Salons Roskam.
Voordat we beslist hebben zijn we in hun restaurant met onze ouders gaan eten en hadden al een 7-tal andere zalen bezocht.
Er is een prachtige tuin en een ruime zaal, nogal modern, niet te veel tralala.
De aanpak van de chef beviel ons ook, dus hebben wij de knoop doorgehakt.
We trouwen volgend jaar in september dus verdere afspraken zijn er nog niet gemaakt.
We hebben wel een prijslijst gekregen om een idee te hebben.
Ze kunnen tot 250 personen zetten en de zaal is onderverdeeld in drie compartimenten die volledig wegkunnen waardoor er 1 grote zaal is.
Qua prijs : ik heb hun prijslijst vergeleken met die van de 7 andere zalen en ze zitten er tussenin. Veel hangt natuurlijk af van wat je wil geven van eten en zo.
Hij vraagt geen stopselgeld als je eigen wijn/champagne meebrengt, maar doet iets van zijn forfait pp af.
De foto's op hun site zijn nog van vroeger want het restaurant en de zaal is intussen herschilderd en heringericht.
Dus best is gaan kijken zodat je een goed zicht hebt.

Van de andere zalen die je opnoemt ken ik enkel Hof Ter Meyghem.
We hebben daar twee trouwfeesten gedaan van goede vrienden.
Het eten was echt lekker en de bediening goed.
Er werkt daar 1 dame die, als ze een slechte dag heeft, het ook laat merken. Maar ja, dat is 1 persoon.
Van die vrienden weet ik wel dat de parton makkelijk te bepraten is in zijn prijzen en dat hun forfait van drank zeer schappelijk is.
De zaal is ook eenvoudig zonder veel tralala.
Er is een mooie tuin en nog een apart "terras". Bij het ene koppel was de receptie in de tuin en bij het andere op dat "terras" omdat zij hun ceremonie in de tuin hebben gehouden.
Deze zaal zou trouwens één van de weinige zijn die dat toelaten zonder al te veel bijkosten te vragen.
Denk dat de zaal tot 200 personen kan, maar dan zal het goed vol zitten.

Best is zowiezo dat je een afspraak maakt en eens gaat kijken, naar alle zalen die je interesseren...
Het is trouwens een leuke uitstap met zijn twee.
Geniet ervan en succes met de zoektocht.

Sofie
19/09/2009

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik3-9-2008 11:58:26

hallo,

Wij hebben onze viering en feest gegeven in kasteel van Saffelaere (Lochristi). Het was een echte droom, heel mooie locatie, zeer professioneel en perfecte bediening. We konden niks verkeerd vragen aan de eigenaars, ze hebben ons echt in de watten gelegd! Ik zou het zeker nog eens willen overdoen...je voelt je als een prinses
Veel succes met je voorbereidingen!

Groetjes,
Darcy
26 dagen getrouwd

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik3-9-2008 12:13:48

Hallo Inge,

wij hebben gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. Deze feestzaal is echt een bezoekje waard! Ze is zopas gerestaureerd en het resultaat is héél mooi. Ook van prijs valt het allemaal goed mee, en de service is tot hiertoe uitstekend. Laat je niet misleiden door de foto's want die geven een verouderde indruk. Ga gerust eens langs, het zijn vriendelijke en correcte mensen.

Mijn schoonbroer en zijn nicht zijn getrouwd in salons 't groenhof. Deze feesten waren voor de restauratie van de zaal, t' schijnt dat ze nu héél mooi is. En veel moderner. Ook de prijs kwaliteit zit goed, en het eten was lekker! De enige reden waarom wij ons feest daar niet geven is omdat er dus al twee van de familie die zaal gekozen hebben. Er is ook een mooie grote tuin aan waar de receptie doorgaat bij goed weer. dus zeker ook eens langsgaan!

groeten,
Dorien

Sophie
18-5-2012
 Meld misbruik3-9-2008 19:48:29

Ik kan je kasteel Sanderling in De Pinte aanraden, ben er zelf naar een trouw geweest, de ervaring was zo positief dat wij er zelf ook trouwen.

Groetjes,
Sophie

gina
27-9-2008
 Meld misbruik3-9-2008 23:41:23

Wij trouwen op 27/09/08 en onze feest is in de lozen boer in Lochristi.
Wij zijn de menu gaan eten, (wij zijn veel eisende mensen op gebied van eten) Deze was echt buiten gewoon.
Als je niet naar de prijs moet kijken is er volgens mij maar één perfecte locatie en dit is de Lozen Boer.Vriendelijk, zeer mooi kader, prachtige privé tuin, en zeeeer lekker van eten. Ga gewoon eens kijken en vergelijken.
Veel succes
Groetjes Gina

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik4-9-2008 8:19:27

Wij trouwen op 20 mei 2009 en dit gaat door in Salons Caelberg in Moorsel, een vriendin en mijn broer hebben dit jaar er hun feest gegeven en nu wij, dus 3 trouwen op 1 jaar... Wij zijn er alvast zeer tevreden, als je wil stuur ik je enkele foto's door van de zaal van bij de trouw van mijn broer...

Groetjes x

Johan

Meld misbruik5-9-2008 11:05:11

zeker een aanrader
De Montil
Mootselstraat 8 te 1790 Essene Affligem
tel 02/583 00 70
info@demontil.com
www.demontil.com

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik5-9-2008 21:13:02

Wij gaan feesten in salons Caipirinha in Merelbeke (op dit forum al heeel veel aangeprezen). Salons Roskam is ook behoorlijk populair en hoewel 't Groenhof ook in dezelfde buurt is horen wij daar weinig of niets over...

groetjes

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik14-9-2008 13:13:33

Wij trouwden er ook en hadden een fantastisch feest MAAR zorg dat je prijs voor de menu en de receptie per gast zeer goed vastligt. Bij ons waren er onverwachte prijsstijgingen die ons duur uitkwamen!

Karen

inge
25-9-2009
 Meld misbruik15-9-2008 8:26:29

Karen,

bedankt voor de tip! ZE werken met forfaitprijzen, zijn deze dan niet altijd voldoende? Welke bijkomende kosten kunnen we op voorhand in het oog houden en beperken?

Luc

Meld misbruik17-9-2008 15:20:25

Wij hebben gekozen voor 't Brouwershof te Affligem: prachtig en gezellig kader.
Zijn er reeds enkele keren uitgenodigd voor een huwelijksfeest, en steeds dik in orde.
Ofschoon het een vrij groot complex is met verschillende zalen (receptiezaal, bar/ontvangst/gotische zaal en buffetgallerij), heeft men dit toch exclusief voor jou alleen. Er is eveneens een mooie binnenkoer van de oude brouwerij die 's avonds romantisch is verlicht.
Wat de voorwaarden betreft: ongelooflijk interessant en nergens anders gevonden: echte groothandelsprijzen voor alle bieren en frisdranken. Wijnen mogen zelf worden aangeleverd ... en dit zonder kurkrecht !
Gerechten en presentatie, bediening en service: prima en vriendelijk. Evenals de ontvangst.
Wij verheugen ons nu al !

Petra en Luc

anja
7-8-2009
 Meld misbruik11-10-2008 12:16:38

kijk eens op de site van salons orchidee in kluisbergen Ruien, of ga gerust eens langs ze ontvangen je met veel plezier, en geven een héél goeie uitleg. prijzen vallen mee.
doen!!!!!
succes

Saskia
29-5-2009
 Meld misbruik21-10-2008 15:57:50

Wij trouwen op 29 mei 2009 en wij geven ons huwelijksfeest in Hof ten Daele in Hillegem ( Herzele ). Zelf ben ik er nog niet geweest , maar ken wel mensen die er al geweest zijn en die zijn toch tevreden . Er is ook een mooie tuin waar de receptie kan doorgaan als het goed weer is , een veranda en een terras , evenals een aangelegde vijver . Zij werken met all-in prijzen en de zaal is gratis voor een huwelijk . Zo weet je van op voorhand wat je volledige feest zal kosten en kom je voor geen verrassingen te staan . Likt ons wel interessant . Ze hebben ook een website www.hoftendaele.be

Saskia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info