Terug naar overzicht
hej laurawacht nog met panikeren ...ik heb gisteren mijn kleedje besteld en heb een staaltje meegekregenmet dit staaltje richting schoenwinkel, kheb wel nog niet gevonden wat ik wou maar zal ook bij van loock langsgaan.Mijn kleedje is ook heeel wit, maar niet spierwit... ik wou ook een spierwit kleedje, maar eens je alle kleedjes in de winkel bekijkt, hangen er maar weinig spierspierspier-witte tussen, als je het mijne ziet dan denk je dat het echt echt wit is, maar eigenlijk is het oud-wit ... waarschijnlijk zal je ook met zoiets eindigen.. dus wacht met panikeren...hoogstwaarschijnlijk zullen ze toch mooi passen met je kleedje hoor, aangezien je zelfs bijna geen spierwitte schoentjes in de trouwcollecties terugvind ...vele groetjes vanessa
Hey Laura, Vanessa heeft gelijk hoor. Er bestaan heel weinig spierwitte kleedjes. Bovendien is 'echt wit' niet echt mooi en zijn er bovendien heel weinig mensen die daar echt mee staan. De mevrouw van boetiek Maya wist mij dat te zeggen omdat ik ook dacht dat mijn kleedje wit was, maar zij zei toen direct: 'Ik zal je eens een echt wit kleed laten zien en dan zul je het verschil wel zien'. En inderdaad, echt wit is echt niet mooi (ik vond het zelfs ronduit lelijk).Maar enfin, ik heb het ook andersom gedaan: met een stukje stof naar Van Loock en dan schoenen passen. GroetjesInes3/10/2008
maar al die kleedjes van rembo styling bv zijn toch ook spierwit, niet?!Bon, ik ben gerustgesteld :d Ik ben terug weer happy!
Hallo Laura,neem je trouwschoentjes gewoon mee als je trouwjurken gaat passen! Dan zie je meteen of het mogelijk is en ben je gerust gesteld hé. Heb je ze meteen ook al wat "ingelopen"! ;-)Nog veel succes!Marita(www.bruidsparadijs.be )