TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marianne
19-9-2009
|
3-9-2008 10:13:14
Ik heb zelf nog geen kleed en geen schoenen. Maar mijn zusje die in april trouwde had een echt wit-wit kleed maar geen spierwitte schoenen, ze waren iets gebroken wit of zo. In ieder geval, da stond heel mooi, uiteindelijk zie je ook niet zo héél veel van de schoen omdat je kleed er, bijna, altijd overhangt.
Neem gewoon je schoenen mee als je je kleedje gaat kiezen, je zal zien dat het best goed meevalt (je kan trouwens je trouwkleed toch ook niet meemenen als je je schoenen gaat kopen). Als je toch een kleedje kiest waar je schoenen niet zo perfect bij staan kan je nog altijd andere schoenen kopen, en dit paar bijvoorbeeld nemen om op je dansfeest aan te doen ( ik veronderstel dat als je de schoenen nu al hebt gekocht dat ze ook wel goed zitten).
Groetjes
|
|
Lien
3-10-2008
|
3-9-2008 10:39:21
Beste Laura,
Ik heb ook mn schoenen op voorhand gekocht, mn kleed is in het ivoor en de schoenen zijn met een beetje goudkleur. Ik was ook eerst in paniek dat het niet zou passen, maar inderdaad je ziet enkel het tipje ervan als je stapt. je kan ook je ketting of tasje in hetzelfde kleur doen van je schoenen, dan zijn ze assortie ;) Groetjes Lien 03/10/08
|
|
Patricia
14-2-2009
|
3-9-2008 10:56:37
Mijn kleed is ook witter dan mijn schoenen, en toegegeven: het is niet ideaal. Maar ik vind ze supermooi (zou ze anders ook gekocht hebben), ze zijn qua stijl helemaal in lijn met mijn kleed, en zoals de verkoopster al zei: zolang de schoenen niet witter zijn dan het kleed kan het geen kwaad. En daarbij: tenzij je een kort kleed hebt zie je al niet veel van je schoenen.
|
|
annouschka
11-3-2010
|
3-9-2008 11:23:10
Mijn jurk is vooraan kort dus tellen de schoenen bij mij echt wel, maar mocht je Van Loock bellen zou je ze niet mogen ruilen. Wij gaan daar al sinds jaar en dag omdat mijn aanstaande een ietwat grote schoenmaat heeft en ik weet dat ze daar heel behulpzaam zijn. Proberen waard!!!
|
|
Annelies
14-6-2008
|
3-9-2008 12:53:14
Geen zorgen! Mijn schoenen zijn ook een andere tint dan mijn kleed, maar bij een lang trouwkleed zie je dit alleen maar bij het stappen. en dan nog vind ik niet dat dit stoort. ik ben zelfs schoenen gaan kopen met een stofje van mijn jurk en exact dezelfde kleur vind je toch niet. (tenzij je in de trouwwinkel zelf je schoenen koopt, maar dat zijn allemaal dezelfde modellen -spitse punt en hoge hak- en veel duurder) Ik heb ook gekozen voor schoenen die ik zelf heel mooi vind en misschien zelfs na de trouw nog aandoe!
Als je echt twijfelt: met kassaticket kan je gaan ruilen hoor!
succes
|
|
veerle
1-2-2009
|
3-9-2008 16:39:23
Annouschka,
wat is een grotere maat?
LMijn aanstaande heeft maat 50, kan hij daar ook terecht voor trouwschoenen?
Veerle
|
|
inge
|
3-9-2008 18:16:09
ik zou er ook niet echt mee inzitten... meestal komt je kleedje er toch over... Welke maat heb je? Mocht je ze echt niet kwijt geraken, wil ik ze mss overkopen... ik zoek nog schoentjes in dat kleur (je ziet maar....)
Inge
|
|
Laura
11-7-2009
|
4-9-2008 22:07:00
Dank je voor de berichtjes! Ik ben al wel een beetje gerustgesteld. Ik ga ze houden, heb naar Van Loock gebeld en ze nemen geen schoenen terug maar ik vind ze ook mooi en wil ze niet afgeven. Dus ja, zolang het dus blijkbaar niet witter is dan het kleed geen probleem. Ik heb een maatje 38 maar verkopen doe ik ze niet. Desnoods hou ik ze voor de dag voor de trouw, dan is het onze burgerlijke trouw.
Groetjes, Laura
|
|
hilde
|
16-4-2009 11:51:52
Is alles alsnog in orde gekomen? Want bij Van Loock mag je niet ruilen.
|
|
Laura
11-7-2009
|
16-4-2009 12:10:38
Hey
Amai je hebt dat onthouden ;) Euh ja, ik heb ze meegenomen om te gaan passen en ze staan er heel mooi onder! Dus omruilen hoeft gelukkig niet!
Groetjes, Laura
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|