Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reis

3-9-2008 9:40:29
Kannen jullie een geschikte huwelijksreislokatie waar we met ons zoontje van 2,5 naartoe kunnen, met een maximum van 5u vliegen? Kos, Turkije, Marokko, en Egypte hebben we reeds gezien, dus dat is voor ons niet echt een optie...

aline
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 367

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik3-9-2008 11:53:20

hallo,

Wij vertrekken op huweljksreis met ons zoontje van 15 mnd naar Rhodos, ze zijn daar héél kindvriendelijk! Ben er al meerdere keren geweest en is echt leuke bestemming om te doen met gezin.

Groetjes
Darcy
26 dagen getrouwd

aline
13-6-2009
 Meld misbruik3-9-2008 12:22:43

Hey Darcy,

Welk hotel?
grtz

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik3-9-2008 14:36:12

Hallo,

Er zijn verscheidene goede hotels in het dorp Ixia (ligt dicht tegen Rhodos-stad). Wij gaan nu naar Olympic Palace omdat ik daar zelf nog naartoe ben geweest als kind. Kvond dat daar heel leuk, er zijn terraskes in de buurt waar nog veel jonge koppels met kindjes komen.

Groetjes,
Darcy

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik3-9-2008 18:49:50

Idd,helemaal mee eens!
Rhodos leek ons ook kindvriendelijk (we hebben nog geen kinderen, maar we gaan zeker naar ons hotel nog eens terug als we er hebben!) Ons hotel was Esperides Beach in Faliraki (10min met de bus van Rhodos stad)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-9-2008 20:02:42

corfu, mallorca, malta (westin dragonera),

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...