Terug naar overzicht
Dag Vanessa, Wij hebben ook een hele tijd met het idee van ijsjes na de misviering in ons hoofd gezeten, maar we hebben uiteindelijk beslist om het toch niet te doen. Onze receptie volgt bijna aansluitend op de misviering en daar zullen er meer dan voldoende hapjes zijn. Bovendien hebben we wat schrik dat de ijsjes alles zullen vertragen waardoor de receptie dan niet op tijd zal kunnen beginnen. Ik had ook eens gekeken voor prijzen en ik vond dat dat precies nog wel meeviel. Groetjes, Caroline
Hoi Vanessa,Wij zouden dat ook doen om zo de mensen die de moeite doen om naar de kerk te komen te "bedanken".Weet niet van welke streek je bent, maar heb de link via dit forum van een ander bruidje gekregen : www.ijskar.be Heb wat vergeleken met anderen en die zijn toch een pak duurder.Wanneer trouwen jullie ?GroetjesSofie19/09/2009
Wij vroegen gewoon een lokaal ijskarretje dat in de zomer de ronde doet in de buurt. Zij kwamen met plezier tot aan de kerk. De kostprijs? Enkel het verbruik! Ok, een authentiek karretje is misschien mooier, maar voor mij geen 250(of meer)€ extra waard.
hej sofie,wij trouwen op 23 mei 09 en we zijn van roeselare, trouwen wel in de kerk van ledegem daar ik van daar afkomstig benkheb zonet gekeken op ijskar.be, ze zijn van de streek zie ik, dus dat valt al goed mee, en qua prijs ook dacht ik? maar jij zei dat ze duurder waren dan anderen, kenje nog anderen uit de streek mss?en gaan jullie dit ook doen?groetjes,
Hoi Vanessa,Ik bedoelde dat die anderen een pak duurder zijn... Nu ik die zin opnieuw lees is het idd niet duidelijk.De anderen vragen al snel minimum € 150 om gewoon op te dagen en dan nog uurloon en hun ijs is ook duurder.Ik heb een mailtje gestuurd voor info, want wij wonen in aalst en ik wou een idee van de prijs voor hun kilometers.Ze vragen € 75 voor de kar incl bediening, en voor km € 35 heen en terug en € 22 per doos ijs incl koekjes en hoorntjes etc.Als het slecht weer is en jij blaast af, is het ook geen probleem.Hopelijk dat het ijs lekker is, maar dat zal wel zo zijn zeker.Bij ons ligt het al vast !GroetjesSofie19/09/2009
hej sofie,kheb over de middag ook nog naar een paar andere zitten kijken en 't valt wel op dat ijskar.be wel niet duur is hévoor ons nog eens het geluk dat ze vlakbij gevestigd zijn,'kga zeker ook eens mailen naar hen voor wat meer info,is het bij jullie ook voor het buitenkomen aan de kerk? zoja, hoeveel tijd hebben jullie hiervoor ingecalculeerd?zodra ik groen licht krijg van m'n ventje ga ik hiervoor zeker gaan!groetjes, vanessa
Hoi,Grappig dat jij ook groen licht moet krijgen van uw ventje ;-) Ideetjes komen blijkbaar meestal van de vrouwen en goedkeuring van de mannen.. hahaWe laten de ijskar komen voor het buitenkomen aan de kerk en denk daar ongeveer een uurtje voor uit te trekken.Eigenlijk mag het niet langer dan een uurtje duren want anders zitten we in tijdsnood.Nu ja, voor mijn part mogen ze daar nog uren staan, wij gaan dan gewoon vertrekken veronderstel ik.De dame die de info heeft gegeven zei dat ze ongeveer een half uur voor het buitenkomen daar al staan.Mijn verloofde natuurlijk : ja dan gaan de mensen daar ijsjes staan te likken als wij buiten komen ;-)Voordeel is dat je maar betaalt wat ze scheppen. Dus ze rekenen niet per uur of zo.Is er veel volk en stralend weer, veel ijsjes natuurlijk.GroetjesSofie
Wij hadden hartvormige wafeltjes aan de kerk (enkele vriendinnen hadden die gebakken). twas echt super!