TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christina
30-5-2009
|
3-9-2008 12:49:43
Hoi Leen, Wij trouwen 30 mei en ik zou ook daar willen gaan kijken voor een jurk. Ik heb me laten vertellen dat de nieuwe collectie in oktober/november uitkomt, dus ik ga alvast dan een kijkje nemen. Ondertussen gaan we ook naar trouwbeurzen hoor, daar kan je ook al de trent voor 2009 zien hé. In Brugge is er één in oktober en in Kortrijk in januari. Groetjes,
|
|
Lien
1-8-2009
|
3-9-2008 12:50:46
Een vriendin van mij heeft haar kleed daar gaan halen en was alleszinds heel content over de bediening. Ze zag er ook stralend uit op haar trouwdag! Ze heeft er toch telkens van Leuven voor naar Roeselare gereden.
|
|
M.A.
7-3-2009
|
3-9-2008 13:13:36
Hey,
ik heb deze zaterdag mijn trouwkleedje van La Sposa gekocht. Het is reeds van de nieuwe collectie en ik begin direct te stralen als ik er aan denk.
De kleedjes die je misschien mooi vind in de boekjes zijn niet noodzakelijk de meest perfecte kleedjes voor jou. Verschillende soorten stijlen aanpassen en wie weet krijg je net zo snel als ik een coup de foudre :)
Veel geluk met het kiezen
|
|
lien
27-9-2008
|
3-9-2008 15:53:32
hallo leen
wij trouwen op 27 september, niet meer lang dus! Ik heb ook mijn kleedje in la sposa gekocht, ben heel tevreden, ook van de bediening. je moet gewoon eens een afspraak maken, tis zeker de moeite waard. maak je geen illusies want ik heb er 30 gepast en nummer 29 heb ik gekocht. Maak er je tijd van want het is een leuk moment. Mijn ma, schoonzus, oma en getuige hebben er ook hun kledy gekocht dus wij zijn overtuigd. alvast heel veel succes! grtjs lien
|
|
Kelley
20-9-2008
|
3-9-2008 17:56:17
Wij trouwen op 20 september en ik heb mijn kleedje ook gekocht bij La Sposa. Ook mijn toekomstige, mijn mama en schoonmama hebben hun kledij daar gekocht. We zijn er zeer tevreden over bediening, vriendelijke mensen,...ik kan het je alleen maar aanbevelen. Maak gerust eens een afspraak en ze zullen je met veel plezier bedienen. Ze hebben met mij ook heel veel geduld gehad. Ik heb ongelooflijk veel kleedjes aangedaan vooraleer ik mijn wow-kleedje had gevonden. Ook mijn pasbeurten zijn perfect verlopen.
Groetjes, 20-09-2008
|
|
Sophie
18-5-2012
|
3-9-2008 19:51:23
Ik kan het alleen maar aanraden, vriendelijke service en veel keuze! Wij trouwen op 20/06/09 en heb daar 2 weken geleden mijn trouwjurk gevonden.
Groetjes, Sophie
|
|
Inge
27-9-2008
|
4-9-2008 9:04:34
Hallo Lien, Wij trouwen op dezelfde dag als jullie, en mijn jurk komt ook van La sposa, van waar zijn jullie? Alvast een ongelooflijke dag gewenst.
Hallo Leen, Ook mijn kleedje komt dus van La sposa en inderdaad, ze zijn ongelooflijk vriendelijk en hebben veel geduld. En dat je geen idee hebt, geen probleem zunne, ze laten je genoeg verschillende modelletjes passen. Ik had wel een idee, maar toen ik het aan had, trok het echt op niets, heb nu een totaal ander wow-kleed. Alleen over de sluier twijfel ik nog, ik vond mezelf er supermooi mee, maar mijn toekomstige vindt het maar niets als ik er iets over liet vallen. Veel succes Inge 27/09/08
|
|
Sandra
25-7-2008
|
4-9-2008 14:10:14
Ik zie hier allemaal positieve reacties op la sposa roeselare... Nou wij hebben een andere ervaring. Mijn echtgenoot wou daar gaan voor zijn kostuum, we gingen op afspraak, maar ze lieten ons nog zeker 40min wachten. toen het eindelijk zijn beurt was, was de verkoopster heel opgejaagd, had geen tijd, had geen zin. Kortom, hij heeft 2 kostuums gepast die echt op niets trokken en degene die hij mooi vond mocht hij niet passen, ze hadden zogezegd zijn maat niet en konden niks bestellen, ze konden hem niet helpen en hij was veel te laat (was 6maanden voor ons huwelijk wat voor de man ruim op tijd is!). We werden er echt als een nummer behandeld en zijn zeer ontgoocheld buiten gegaan. De mensen in de winkel kwamen zeer afstandelijk en hautein over... Voor de bruid kan ik zeker Scarpellini Oostende aanraden, mijn man is uiteindelijk zeer vriendelijk en welkom onthaald geweest in Cony te Aalter. Zo zie je maar, ervaringen kunnen verschillen.
|
|
sandra
18-10-2008
|
5-9-2008 23:20:56
Hey,
wij trouwen 18 oktober 2008 en mijn kleedje komt ook van lasposa roeselare, heel tevreden over de service en hulp, heb er ook heel veel aangehad tot het echt mijn gedacht was, hetgeen ik in gedachten had stond ik niet mee maar de verkoopster haalde allerlei stijlen uit en mijn waaw zat er alvast tussen, dus je hoeft niet speciaal met een idee naar daar gaan, ze helpen je wel, er kan natuurlijk overal eens iets verkeerd lopen en meningen verschillen idd maar dat kan natuurlijk altijd eens gebeuren een slechte dag, ik kan het alvast aanraden en ben heel tevreden. groetjesxxxx sandra
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|