Terug naar overzicht
Wij zijn wel nog niet getrouwd, maar rekenen op een aantal gasten sie afbellen is nogal riskant, niet ?Ik heb mij laten vertellen dat je voor de receptie moet rekeken op 60-70% max en voor het avondfeest zo goed als iedereen...Nu ja, uit ervaring kan ik nog niet spreken natuurlijk.Andere zaal, of gastenlijst herbekijken ?Veel succes !
Zoals Sofie al zei is het inderdaad riskant, ik heb ook veel bruidjes gehoord waar er veel genodigden afbelden, maar bij ons hebben we nog geen 1% dat afbelt... Zo zie je maar, het hangt van zoveel verschillende factoren af dat je dat niet op voorhand kan voorspellen.
Hey VeraAls ik het zo bekijk bij onsdan hebben wij op de receptie 146 uitgenodigd daarvan komen er effectief 115 dus dat is ongeveer 78%voor het avondfeest zijn er 99 personen uitgenodigd en daarvan komen er 83 dus dat is ongeveer 83% ik moet wel zeggen dat er wegens onvoorzien omstandigheden en privé kwesties een aantal hebben af gehaakt.Ik merk wel dat jij een groot aantal mensen uitnodigt dus ik veronderstel dat het niet allemaal familie is dus 10% dat niet komt is volgens mij zeer realistisch, zou het allemaal dichte familie zijn dan liggen de zaken andersmaar als het om collega's en redelijk wat vrienden van je ouders gaa zou ik het risico durven nemengroetjes ELinejoepie overmorgen trouw ik
Hey,ik zou het toch ook niet riskeren... Je moet trouwens ook rekenen dat die aantallen die ze van de feestzaal zelf geven (bv. max 180 personen), dat dat al echt een maximum is, dat je niet te veel plaats meer over hebt en dat er dan zo veel mogelijk personen per tafel worden 'geduwd'; dat dan ook vaak de dansvloer moet 'gemaakt' worden van tafels die weggenomen worden en dat die mensen dan bij anderen maar aan tafel moeten bijschuiven...Ik zou het dus niet echt riskeren van naar de maximum bezetting te gaan... Beter een grotere zaal nemen, volgens mij...Groetjes,Els
Bij ons was er ongeveer 75% op de receptie en 95% op het avondfeest. Hangt ervan af hoe goed je de genodigde kent van avondfeest en of de feestzaal moeilijk bereikbaar is voor velen (dat is volgens mij toch wel de grootste onderliggende reden voor het afhaken).
bij ons hebben slechts 2 personen afgebeld en dat wisten we al voor we ze uitnodigden
Hallo Vera, Bij ons hebben de mensen tot morgen tijd om te reageren. Er zijn zo'n 190 mensen uitgenodigd op het avondfeest en er zullen er ongeveer 175 komen. Bij een aantal mensen was al te voorzien dat ze niet zouden komen (wonen echt wel ver, zijn 'te oud'). Uiteindelijk zullen er meer komen dan verwacht, maar daar zijn we wel blij om. Bij de receptie zijn er iets meer die afvallen omdat ze 'te ver' moeten komen, 80 km voor juist een receptie bij sommige. Diegene uit de buurt komen wel bijna allemaal op een paar uitzonderingen na. In totaal zal daar misschien 15 % zijn afgevallen.
de regel is dat 75% van de genodigden gaan opdagen.dat zit dus wel snor
Wij hadden er 167 uitgenodigd en er komen 159 mensen. Hangt beetje af van welk publiek je uitnodigd denk ik. Wij hebben gelukkig een jonge familie dus die zien dat allemaal zitten, de ouderen zijn diegenen die afgebeld hebben bij ons.
wij hadden 85 genodigden en er zijn er 75 gekomen.De kans is groot dat er afbellen, maar het lijkt me wel een risico om daar vanuit te gaan :-)
HalloWij hadden geen receptie, alleen een avondfeest. We hebben 120 personen uitgenodigd en waren met 96. De mensen die niet kwamen waren vooral ouderen of kinderen.GroetjesLiesbethwww.wupenmolleke.bruiloftsite.nl