Terug naar overzicht
Hey Laura,Ik heb zelf geen kleed van Marylise, maar ik heb er wel een aantal gespast en die lagen tussen 1000 en 1300 euro.Groetjes,Daphne
Super bedankt! Groetjes,Laura xxx
Ik heb er vorige week enkele gepast en die lagen rond de 1800 tot 2200 euro...Tiffany xxx
Ai... in welke winkels zijn jullie geweest? Verschilt dit van winkel tot winkel? :o)Groetjes,Laura xxx
Ik ben bij Pierre Yves in Aalst geweest...Ik heb er wel enkele gaan passen in Schepdaal bij Moderna en daar heb ik er ook mooi aangehad van het merk Pronovias en die prijzen lagen tussen de 1200-1500 euro...Tiffany xxx
Ik ben in Robel in Roeselare geweest en daar had ik een marylise aan van 1195€.
dag lauraik heb gisteren mijn kleedje van marylise gekocht, was 1310 euro (waarvan 125 voor de retouches)khad nog een ander van marylise die ik mooi vond en dat was 1190 ...denk wel dat je er met 1500 zult geraken voor een kleedje van marylise samen met mooie schoentjes :)vele groetjesvanessa
Bedankt voor jullie reacties! Ik kreeg het al even benauwd, want een budget van 1500 leek mij nu niet bepaalt weinig... :o)Groetjes,Laura xxx
hallo, ik heb de muguet van marylise en komt op 995euro. aangezien ik veel grotere maat heb kost mijn kleedje 1285 (maar is bijna overal dat je 25% extra betaalt voor grote maat, heb 48)mijn kleejde komt van bij maxim's couture in aarschot.zal zeker lukken hoor!!knuffelveronique18 oktober 2008
Ik heb mijn Marylise Simba gekozen bij Issa Moda in Hasselt. Er is 1.199 EUR voor betaald. Retouches inbegrepen.
Ik heb een kleed van Marylise gekocht, samen met de schoenen was het 1285€.Groetjes,Sophie
Super bedankt allemaal! Ik kijk ernaar uit!Groetjes,Laura xxx
Hey Laura, Zoals ik op je andere berichtje al geschreven heb: ik heb mijn Marylise (Cara) gekocht bij boetiek Maya voor 1380 euro en daar zitten ook de retouches en hoepelrok bij.Schoenen heb ik bij Van Loock in Zandhoven gekocht en kostten 138 euro. Samen dus 18 euro boven jouw budget.GroetjesInes3/10/2008
HalloIk heb gisteren mijn kleed gekozen van Marylise 1650euro. Waren ook goedkopere modellen hoor! T'is net waar je op valt.Gr