Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker: wanneer bezoekje brengen?

1-6-2005 14:15:19
Hoi iedereen,

Vroeg mij af hoelang op voorhand je je proefdruk moet laten maken bij de drukker?
Blijkbaar zijn de meeste drukkers tijdens juli gesloten, en de onze waar we naartoe willen gaan dus ook!
In hoeveel tijd hebben jullie je uitnodigingen bekomen?

Groetje
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 433

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik1-6-2005 14:31:13

Hallo Sophie,

Wij trouwen op 19 augustus. Rond begin april ben ik bij de drukker langs geweest om de boeken te halen om de uitnodiging de kiezen. Eens we bevestigden welk kaartje en wat er op moest van tekst, gaven wij het binnen bij drukker. Na één week ontvingen we de proefdruk. De defintieve uitnodigingen twee weken na aanvraag. Vorige week ben ik erachter geweest.
In principe in totaal een kleine maand.

Groetjes
Isabelle

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik1-6-2005 16:03:41

bij ons kon het op drie weken maximum

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik1-6-2005 16:14:02

Wij zijn verleden week donderdag achter de boeken geweest en vrijdag gaan bestellen. Gisteren zijn we onze proefdruk gaan bekijken en mag nu vrijdag al bellen om te kijken of ze al klaar zijn. Dus bij ons, zal het een goede week geduurd hebben.
Wij trouwen op 30.09

An
13-8-2005
 Meld misbruik6-6-2005 18:55:57

Hoi Sophie,
Ik heb zelf iets ontworpen en ben dan naar een drukker gestapt om het te laten drukken.. ben er veel mee bezig geweest.. juiste tekst, kleur van het papier, kleur van de druk, lettertype.. Eens de bestelling doorgegeven heb ik een weekje moeten wachten. Je moet dat zelf afspreken met de drukker. Als je voorbeelden uit boeken neemt, kan het natuurlijk wel heel wat sneller gaan.
Groetjes,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...