Terug naar overzicht
Hallo Sophie,Wij trouwen op 19 augustus. Rond begin april ben ik bij de drukker langs geweest om de boeken te halen om de uitnodiging de kiezen. Eens we bevestigden welk kaartje en wat er op moest van tekst, gaven wij het binnen bij drukker. Na één week ontvingen we de proefdruk. De defintieve uitnodigingen twee weken na aanvraag. Vorige week ben ik erachter geweest. In principe in totaal een kleine maand.GroetjesIsabelle
bij ons kon het op drie weken maximum
Wij zijn verleden week donderdag achter de boeken geweest en vrijdag gaan bestellen. Gisteren zijn we onze proefdruk gaan bekijken en mag nu vrijdag al bellen om te kijken of ze al klaar zijn. Dus bij ons, zal het een goede week geduurd hebben.Wij trouwen op 30.09
Hoi Sophie,Ik heb zelf iets ontworpen en ben dan naar een drukker gestapt om het te laten drukken.. ben er veel mee bezig geweest.. juiste tekst, kleur van het papier, kleur van de druk, lettertype.. Eens de bestelling doorgegeven heb ik een weekje moeten wachten. Je moet dat zelf afspreken met de drukker. Als je voorbeelden uit boeken neemt, kan het natuurlijk wel heel wat sneller gaan.Groetjes,An