Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau, Maxim's couture en boetiek Maya

3-9-2008 14:03:36
Dag medebruidjes,

Ik heb bij deze 3 winkels een afspraak voor midden oktober gemaakt. Zijn er mensen die ervaring hebben met één van deze winkels? Zijn er ook mensen die tips hebben voor het passen?
Mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar boetiek Maya.
Kan je in deze winkels ook trouwjurken onder de 1500 euro vinden en hebben ze daar een ruime keuze? Ik heb totaal nog geen idee wat voor een kleed ik wil...

Veel vragen van een ongeduldig bruidje in spé... :o)

Groetjes,

Laura x
18 juli 2009
http://laura-bert.bruiloftsite.nl

Laura
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1918

Hilde
1-4-2009
 Meld misbruik3-9-2008 14:54:22

Hallo, ik trouw op 25 april 2009 en heb vorige week mijn droomjurk gevonden bij Boetiek Maya.
De verkoopster is echt supervriendelijk en luistert goed naar wat je wilt. Ik was binnen gekomen met het idee om te trouwen in een broekpak, heb daar verschillende modellen van mogen passen, maar ze geeft ook de mogelijkheid om dan een rok of een kleed te passen. Je kan dan alles eens vergelijken en je keuze maken. Ze vraagt ook steeds wat je goed en slecht vindt en geeft dan verder raad. Mijn jurk was ongeveer 1.350 euro en de meeste liggen rond die prijsklasse. Als je een duurder model te passen krijgt, dan zegt ze dit ook op voorhand.
Ik heb heel slechte ervaringen met het passen in het bruidsparadijs in Merksem. Ik had een verkoopster die niet luisterde naar wat ik wou en telkens haar zin probeerde door te drukken (ik wou geen parels op mijn kleed en ze bleef maar afkomen met parels :-( Mijn mama en schoenmoeder vonden het ook echt niet kunnen, mij zien ze daar niet meer terug.

Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik3-9-2008 15:43:16

Hallo Laura,

ik heb mijn smaak gevonden bij Maxim's Couture in Aarschot en ben er super tevreden mee!
was eerst naar Leuven geweest bij linx, maar was daar echt niet content. Heb een grote maat en was precies al een probleem voor hen (ook al had ik dat opvoorhand gezegd). ik mocht aanduiden in een boekje wat ik mooi vond en bij alles zei ze; ja, maar dat gaat bij u op niks trekken. Dus ze haalde een 10-tal kleedjes uit de rek (mocht niet zelf kiezen) en werd in een paskamer getroond. moest mijn bh uitdoen, want zij had een betere, maar die bleek niet te passen (had ik ook op voorhand gezegd maar ja). na een hoop geduw en getrek kreeg ze mij in sommige kleedjes gewurmd en andere speldde ze dan maar op mijn ondergoed vast. toen ik "gekozen" had en ik de prijs vroeg zei ze: ja, ge zijt geen smalle dus komt 25 % bij, is dan 1600euro... dus ik zei dat ik erover na wilde denken omdat ik dat toch veel vond. Tja zei ze: als ge een normale maat had gehad had ge met 1200 toegekomen. was echt pissed....... dus ikke vertrokken, mocht zelfs m'n koffie niet meer uitdrinken, moest zo rap mogelijk weg... zien ze me dus nooit meer terug...

soit; daarna naar maxim's couture... zalig! ze heeft me elk kleedje laten zien en als ik iets wilde passen hing ze het opzij. Ze heeft zelf ook iets aangebracht en dat kleedje is 't geworden :-)
toen ik op laatste nog tussen 3 twijfelde zei ze gewoon dat ik er in alle 3 mooi uitzag en dat ik dus best geodkoopste kon nemen. Prijs van kleed was ook al direct met de meerprijs is, dus je komt niet meer voor verrassingen te staan. MIjn kleed komt op 1285 euro (in "normale maten" op 995 euro)
toen ik zei dat ik wilde afslanken hebben ze direct een nieuwe afspraak gemaakt na 2 maanden en dan pas definitive maat doorgegeven (was ook 10kg kwijt)
volgende woensdag eerste pas in mijn eigen kleedje en kijk er echt naar uit!
ga daar zeker eens langs!

(sorry voor lang verhaal)
veel succes met huwelijk!

Veronique
18 oktober 2008
veroniquedominik.onzetrouwpagina.com

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik3-9-2008 15:49:58

Amai, wat een groffe behandeling in Leuven! Groot gelijk dat je daar onmiddellijk vertrok!

Veel plezier met je pasbeurt!

Groetjes,

Laura xxx

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik3-9-2008 16:05:54

Hey Laura,

Ik had je al eens gemaild hé...maar wil je laten weten, hoe alles is verlopen in de 3 winkels?

Dikke x

Debby
8-8-2009

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik3-9-2008 16:27:47

Debby,

Wij hebben inderdaad al eens gemaild. Ik zal zeker laten weten hoe het was...

Groetjes,

Laura xxx

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik3-9-2008 16:31:21

Hey,

mijn kleedje kwam van bij boetiek Maya. Ik ben naar de modeshow gaan kijken in de Jachthoorn en heb daar mijn droomkleedje gezien.(een Marylise) De dame is heel vriendelijk en weet perfect waar je mee staat. Ik heb ook al mijn juwelen bij haar gekocht. Haar service is echt goed. Alles moet perfect zitten voor je buiten mag met je kleedje. Ze heeft trouwens ook alle grote merken. Al lijkt het winkeltje klein je hebt super veel keuze. Veel succes met je zoektocht.

Groetjes
Kathleen
www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik3-9-2008 16:57:04

Ik heb mijn jurk gekocht bij Maxim's couture in Mechelen: een echte aanrader! Ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam: je mag alles passen wat je ziet hangen en mooi vindt, ze hebben eindeloos geduld (ikzelf ben drie keer terug geweest) en nadien voor de pasbeurten 'op maat' mocht ik tijdens hun middagpauze komen passen omdat dit voor mij het beste paste.
Absoluut tevreden!

An-Benedikte
18-10-2008
 Meld misbruik3-9-2008 17:48:25

Maxime's Couture in Aarschot is het beste wat mij overkomen is (na alle miserie met de ontwerpster).

Omdat mijn kleedje nooit op tijd geleverd kon worden, hebben ze het pasmodel dat pas binnen was helemaal hermaakt op mijn maat.

Ze zijn supervriendelijk, ze nemen hun tijd, ze zeggen ook als het echt niet mooi is, ze zijn discreet en alles is mogelijk.

Echt een aanrader!

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik4-9-2008 10:10:39

Hey Laura,

Mijn kleedje komt ook van bij boetiek Maya en kost 1380 euro (Marylise). Bij mij was het de eigenares zelf die geholpen heeft en die komt misschien stroef en kortaf over, maar is superprofessioneel. En het is echt zoals Kathleen zegt: alles moet perfect zitten voor je buiten mag met je kleedje.

Grote maten is er echt geen probleem: ik heb er verschillende kunnen passen.

Ook bij Maxime's Couture in Mechelen ben ik geweest, maar daar kreeg ik een beetje het gevoel dat ze niet echt blij was om een 'groter maatje' te moeten zoeken. De verkoopster heeft dan ook niet veel dingen laten zien en bleef maar met dezelfde dingen komen waarvan ik na het derde al wel zoiets had van 'had ik al niet gezegd dat ik dit echt niet mooi vind???'.

Enfin, geen kwaad woord dus over boetiek Maya!
Volgende week zaterdag (13/9) mag ik voor mijn tweede pas terug... joepie!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik6-9-2008 17:43:45

Hey daar allemaal,

Ik heb mij deze week al suf gepast in verschillende boetieken en het volgende is mij er opgevallen:
- Le Chapeau: ik had een verkoopster die het blijkbaar tegen haar zin deed. Ik mocht in het begin uit alle rekken kiezen en mocht ze ook allemaal aandoen, maar dit waren er maar drie en kreeg geen kans meer om er nog één meer te passen. Normaal wordt een kleed afgespeld wanneer het te groot is. Dit gebeurde niet waardoor je een heel fout beeld kreeg van het kleed.
- het bruidsparadijs: zeer weinig kleedjes hadden ze voor mij. Ik sta niet met blote schouders en dit was dus een proleem daar.
- bruidshuis: zéér content van!!!. Ik denk dat ze van de merken marylise, linea raffaelle en rembo styling bijna alles hebben... echt zaalig als je iets wil hebben van dit merk. De verkoopster moet je wel aanporren om het een en het andet te passen.
- maya: ook zéér content van. Je moet idd de dame kunnen verdragen. Ze zal haar gedacht zeker niet achterwege laten. Als je echt iets wil hebben dat je echt staat (en niet van de verkoopstrukken houdt) dan moet je daar zeker naartoe gaan. Ze blijft ook met vanalles aandraven.
- farah love: dit was ook een fijne ervarig. Op Drie kwartier he je super veel kleedjes gepast. Zeker een aanrader om uw stijl te weten. ZE werken daar niet met merken maar alle kleedjes vallen daar onder de 1100 euro.

Voila dit is mijn ervarig. Maar een kleedje onder de 1500 euro is zeker mogelijk. Van alles dat ik aan heb gehad was er geen enkel erboven.

Véél pas plezier

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik6-9-2008 18:31:35

Hey,

Bedankt! Ik ben benieuwd! Ik zal mijn verslaggeving binnenkort doen...

Groetjes,

Laura xxx

Marita

Meld misbruik9-9-2008 17:47:38

berichtje voor Hilde ... kan je ons eens even mailen aub (dirk@bruidsparadijs.be)? Ik zou graag weten welke verkoopster je had bij Het Bruidsparadijs omdat opdringerigheid echt niet onze stijl van werken is. We hebben enkele nieuwe verkoopsters en zouden dus graag feedback hierover ontvangen.
In ieder geval mijn excuses hiervoor!
Marita

Marita

Meld misbruik9-9-2008 17:50:53

Hallo Laura,
nu een berichtje voor jou ... bij Het Bruidsparadijs in Merksem heb je reeds bruidsjurken vanaf zo'n 750 à 850 euro. Gemiddeld ligt een bruidsjurk bij ons tussen 1200 en 1500 euro. Uiteraard zijn er ook duurdere modellen, maar er wordt zeker rekening gehouden met je smaak en je budget.
Nog heel veel succes in je zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info