Terug naar overzicht
Voor mijn zus haar trouw had ik een suitekleed van Linea en dit kostte me ongeveer 700€.
Hoi, Ik zat met hetzelfde idee als jij. Jammer genoeg maakt Linea blijkbaar geen grote maten en is mijn maat dus niet beschikbaar. Ik heb nu dus toch gekozen voor een 'echte' trouwjurk, maar geen witte. Het lijkt eigenlijk heel hard op de collectie van Linea. Ik heb er wel de prijs van een echte trouwjurk aan betaald. En aangezien ik in de grote maten val komt er nog een percentage bij. Maarja, ik sta er mee en dan neem ik dat er graag bij. Je kan dus ook eens gaan kijken tussen de echte trouwjurken, daar zitten ook modellen à la Linea bij ;-)Succes, Groetjes, Sarah30mei2009
Dag Kim,Ikzelf ben ook getrouwd in een suitekleed van Linea Rafaelli.In 't begin had ik een beetje schrik voor de reactie van familie, maar dat ik super goed meegevallen.Sommigen hadden uiteraard iets anders verwacht.Ik heb het wel in de solden gekocht en alles was toch de helft goedkoper.Wel nog 300 euro.Ellen
Hallo Kim,bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben ze een ruime keuze in "gekleurde" bruidsjurken ... ook de stijl "Linea Raffaelli" is er verkrijgbaar en leverbaar in grote of kleine maten! Prijzen variëren nogal sterk, dus best eens een kijkje gaan nemen! (www.bruidsparadijs.be )Nog veel succes in je zoektocht!Marita
Hoi Kim,ook ik ben in de suite kleding van Linea gegaan en zelfs niet voor een jurk maar "broekpak". Iedereen was dol enthousiast en nu kan ik het volgend jaar opnieuw aandoen voor het huwelijk van mijn stiefzoon :-)