Terug naar overzicht
Dag Hilde, Mijn schoonbroer en schoonzus zijn vorig jaar in het Hof van Aragon getrouwd. Zij hadden gekozen voor alles in buffetvorm (koud, warm en dessertbuffet). Ik vond alles echt in orde, er was heel veel keuze, alles was mooi verzorgd. We hebben er ook al vaak feesten gehad waarbij het een diner is en dat vond ik eigenlijk ook altijd wel lekker. De DJ die op hun feest draaide was echt goed. Speelde heel afwisselende muziek en zo. Ik ben echter wel niet zeker of het de vaste DJ van de zaal was of niet. Groetjes, Caroline
Hey,wij hadden op 4 juli ons trouwfeest in het Hof van Aragon en kunnen dit enkel aanraden. Het was er echt fantastisch! Wij hadden gekozen om alles in buffetvorm te doen. We hebben ook de Dj genomen die ze ons daar hebben aangeraden, deze man is echt goed, hij heeft ook de Cd openingsdansen gemaakt. GroetjesKathleen
HalloIk ben daar naar een trouwfeest met buffet geweest en het was zeker in orde. Die zaak heeft al jaren een goede naam. Over de DJ van de zaal zelf kan ik je niets vertellen.GroetjesLiesbethwww.wupenmolleke.bruiloftsite.nl