Terug naar overzicht
Gewoon doen, die zaal! Wij hadden daar ons feest op 5 juli en het is voor 200% meegevallen. Er waren zo'n 85 gasten en die konden allemaal boven zitten. De meesten zeiden achteraf dat ze nog nooit zo'n goed feest hadden meegemaakt! En de prijs-kwaliteit verhouding is echt niet te kloppen.
hallo Tamara,wij hebben ongeveer 160 mensen en die moet ik gaan splitsen over die 2 zalen en dat vind ik heel jammer anders nam ik meteen de vrije valk want het is een mooie locatie en evt die landen buffet spraak me enormm aan
Jullie moeten uiteraard doen wat jullie het beste vinden hoor, maar persoonlijk vonden we de zaal wat te krap voor 160 personen.
Hey!Ik heb er 2x nieuwjaar gevierd en 1x personeelsfeest gehad. Ik vond het een hele mooie zaal en het eten was ook steeds heel geslaagd. Ik vond het wel een minpunt dat - waar je ook zat - je de dansvloer niet kon zien. Zeker bij de openingsdans lijkt me dat wat jammer. Als je een grote groep mensen hebt, krijg je ook niet iedereen in dezelfde ruimte en dat is ook wat spijtig. Anders hadden we deze zaal zeker gekozen!