Terug naar overzicht
Leuk!!!Ik weet nog bij mijne eerste pas was ik superzenuwachtig. Ik heb mijn kleedje in november gekocht en mocht gaan passen in april. ZALIG!!!Nu moet ik enkel nog op 25 juni (1 week voor mijn trouw) gaan passen en afhalen.GENIET ervan!Groetjes,Ann
HalloZo spannend! Dat is nog verre toekomst voor mij. Wij trouwen in mei 2007 dus ik zal achter mijn kleed gaan in september 2006. Ik denk dat dat toch wel het allerleukste is van de voorbereidingen, je kleed gaan kiezen en passen.Veel plezier en geniet er maar van!GroetjesVicky
TOF8 , Ik ga rond september / oktober voor mijn kleed zien. Wij trouwen 24/06/2006. en ik kan nu al niet wachten om te gaan kijken. Heb wel zoiets van; veel kleedjes, welke moet ik nemen. Heb wel een bepaalde stijl maar ik merk dat ik daar soms wel van afwijk. Maar mijn ma , schoonzus en dochter (10 ) gaan mee en die kennen me wel goed. Nog veel succes
Hallo,Ik ben mijn kleed gaan kiezen op 12 februari en mag ook pas 5 juli voor de eerste keer terug gaan passen. Dat kon ook maar op bepaalde data in de winkel omdat ze daar maar één iemand is die de maten neemt. Wel lang wachten hé. Ik ben ook aan het aftellen. Ik kan mij zelfs al moeilijk herinneren hoe mijn kleed eruit ziet. Maar ons geduld zal beloond worden (hopelijk)!