Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking

1-6-2005 17:51:07
Hoi aanstaande bruidjes en bruidegommetjes !

Heeft iemand van jullie al ZELF zijn bedankingskaartjes met foto gemaakt en zoja, hoe hebben jullie dit dan gedaan ?
Misschien via de digitale fotoservice van Spector ?

groetjes vanwege een aanstaande bruid met stress (nog 31 dagen)

Isabelle
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1017

Els
7-5-2005
 Meld misbruik3-6-2005 8:16:37

Hallo Isabelle,
Wij gaan ook onze bedanking zelf maken op basis van foto's. Normaal gezien gaan we morgen langs bij de fotograaf om een paar digitale fotos en dan kunnen we aan de slag. Ik weet nog niet juist waar we ze gaan laten ontwikkelen. Gaan ook bij de fotograaf de prijzen vragen (maar dit zal waarschijnlijk wel duurder zijn). Spector lijkt me ook een goede oplossing.

Nog veel plezier met de voorbereidingen en geniet van jullie huwelijksdag.

Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...