Terug naar overzicht
volgens mij doen ze dat niet...alleen als je moet wachten als ze iets vermaken.toch niet in de winkels waar ik geweest ben
In Le Chapeau in Antwerpen was dit wel...aleja: echte zetels zijn het niet, maar je wordt voorzien van een drankje, en bij bestelling hebben we zelfs enkele glazen champagne gekregen (weet wel niet of dit altijd zo is).
Ik ben wel niet in één van jouw winkels geweest, maar in een winkel in Breda. Wij werden daar zeer goed ontvangen. Je mag daar idd in zeteltjes gaan zitten en ze bieden je altijd een kopje koffie of thee aan. Daar kan ik niet over klagen.Dus dat gebeurt echt wel in sommige winkels.Kim
Hey,Ik heb mijn jurk bij Maxim's Couture gekocht in Mechelen.Héle vriendelijke mensen hele toffe sfeer, maar hebben tot onze spijt niets te drinken gekregen, mss waren ze het gewoon vergeten? ;-)groetjes,Debby8-8-2009
Ik denk niet dat het gebruikelijk is om dit te doen. Misschien tijdens een opendeurweekend of bij een voorstelling van een nieuwe collectie wel, maar ik heb dat toch nog niet gehoord.Denk dat het enkel in uitzonderlijke situaties gedaan wordt, maar niet bij een gewoon bezoek.
Hallo Linda,bij Het Bruidsparadijs te Merksem gaan ze je ook zeker iets te drinken aanbieden hoor. Een lekker kopje koffie smaakt immers toch altijd? Maakt het uitzoeken en passen veel aangenamer hé. We hebben wel graag dat je op voorhand even een afspraakje maakt zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je vrij is (uiteraard ben je ook welkom zonder afspraak)! De afspraken zijn uiteraard ook altijd geheel vrijblijvend!Nog veel succes in je zoektocht en misschien tot ziens?Marita