Terug naar overzicht
Hey,ik had ook dat probleem, de collectie van LR is mooi maar het accentueerde te veel mijn billen en daar ben ik het zwaarste dus ben ik naar een heel andere stijl gegaan en dit ging me echt stukken beter doordat de rok breed ging... Je moet eerst passen voor je weet welk merk je verkiest want op foto kan je echt niet afgaan...Groetjes
Maatje 42 is niet echt een grote maat he ;-)
Hoi Kim,Ik heb een grotere maat dan jou en ik heb ook een kleed van Linea Raffaelli hoor.In de winkel heb ik zelfs maat 44 gepast.Dit staat beeldig ook al zeg ik het zelf, zelfs met dikkere billen. Het slankt juist mijn billen af ipv ze te accentueren. Als je dit een mooie collectie vind, zou ik zeggen : ga ervoor. Ga een keertje passen en dan zie je vanzelf wel of je ermee staat of niet.
in brugge is er een winkel van dit merk zeker eens op de webside gaan kijken en er een dagje brugge aan koppelen het zijn daar heel vriendelijke mensen
ben ovelraatst naar een trouw geweest en dat meisje had zeker maat 46 en had een topje en rok van linea raffaelli! en maat 42 is inderdaad niet zo'n grote maat toch!!! Veel succes ik zou er zeker voor gaan!
grote maat?????? ahum...ik had een ian stuart in een 42 en iedereen vond mij prachtigje moet dus geen 36 hebben om te stralen als bruid
Linea Rafaelli gaat tot 48 ;-) Nog plaats genoeg dus voor jou. Trouwens, een grote maat voor mij is vanaf 50 hoor... Maak je dus geen zorgen!
Groetjes vergeten :-DHaha...Sarah ;-)
Ja je ziet modellen waar ik tien keer in kon ;) Je zou voor minder schrik hebben hahaha ;)
hey kim,ma meisje toch! maat 42 is toch geen grote maat! tuurlijk gaan ze die maat hebben.geen zorgen en succesxxx
Hey,Keuze genoeg in die maat.Wij zijn 2 aug getrouwd en ik heb ook maat 42 en mijn kleed is van de collectie LRIndien interresse ik verkoop het.u kunt mij vrijblijvend mailen voor foto sheidigermeys@hotmail.com