TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
8-8-2009
|
4-9-2008 9:49:50
Hey Liesbet,
Wij trouwen op 8-8-2009. Was ik blij dat het 8-8-2008 werd...dan zeggen de mensen minder snel ge hebt nog meer dan een jaar of je hebt nog tijd genoeg. In April lag de kerk al vast en november vorig jaar(!) lag de feestzaal al vast. In April dit jaar heb ik contact opgenomen met de fotograaf (omdat deze hoog werd aangeschreven door de meisjes hier) en hij was goedkoop en had zeker geen slechte foto's in tegendeel (het is Jeff Celen, mss al wel eens tegengekomen op wijtrouwen ;-)). Het kleed heb ik al gekocht in mei. Nu nog het vervoer en DJ en misboekje en "kleine" prulletjes. Ik doe het liever allemaal op mijn gemak, dan later van start gaan en dan elk weekend naar ergens moeten gaan om of te vergelijken of te gaan kijken ofzo. Plus mijn vriend werkt ook dikwijls in het weekend dus dat is ook een ramp soms ;-) En zo wordt je er niet horendul van en ook niet snel beu;-)
Waar trouwen jullie?
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Kay
22-8-2009
|
4-9-2008 10:03:37
Wij trouwen ook op 22/8/2009 ik zie er al een jaar naar uit en moet nog 10 maanden wachten ongeveer. Wij hebben ons vorig jaar in oktober verloofd. Bij ons ligft de kerk en gemeentenhuis al vasten ook de ceremoniemeester. In november ga ik voor mijn kleed zien. Onze trouwringen zijn bestelt. Aan het misboekje ben ik bezig. De ceremoniewagens liggen vast. Het draaiboek is klaar. De fotograag en videograaf liggen ook al vast.
We hebben al veel gedaan maar ik heb het gevoel dat we nog ver achterstaan en dat ik nooit op tijd klaar ga zijn met alles. Ik krijg van onze ouders ook de commentaar. Wacht nog eens tot januari dan is er nog tijd genoeg maar ik vindt het anderhalf jaar op voorhand beginnen perfect vooral voor de stress. Hoe vlugger alles op papier staat en klaar is hoe beter.
Kay 22/08/2009 http://guyenkay.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
22-8-2009
|
4-9-2008 10:18:04
Hoi Liesbet,
Wij trouwen ook op 22 augustus 2009. Het gemeentehuis, de kerk, de zaal, fotograaf, ceremoniemeester en DJ liggen al vast. Voor de rest heb ik een groot plakboek waarin ik allerlei leuke ideetjes, foto's, knipsels,... bewaar. Ik ben nog op zoek naar trouwvervoer en dan ga ik alles even laten "rusten". Er is dan ook al veel geregeld.
Mensen die nog niet zo lang geleden getrouwd zijn vinden het niet gek dat we er op voorhand zo al mee bezig zijn. Anderen verklaren mij dan weer voor gek.
Je kan onze voorbereiden volgen op onze website www.geelenmartens.be
Katrien
|
|
Vera
22-8-2009
|
4-9-2008 10:56:22
Wiehiew! Wij trouwen ook op 22/08/09! Superspannend hé! Bij ons ligt in eigenlijk nog niets helemaal vast. Zelfs de trouwdatum kan nog veranderen, maar dat doen we liever niet aangezien die dag nogal speciaal is; dan zijn mijn vriend en ik 12 jaar samen! Ik heb al heel veel ideeën; ik schrijf ze allemaal op in een schriftje zodat ik niets kan vergeten. Ik vind het wel ongelooflijk hoeveel voorbereidend werk er aan te pas komt! Het is uiteindelijk maar 1 dag en bovendien kost het enorm veel geld (zelfs als je geen feest houdt in een "chique zaal". Ik kijk heel erg uit naar de zoektocht naar een trouwkleed! Ik denk dat ik daar pas mee begin als de nieuwe collectie in de winkels ligt. Waarschijnlijk gaat een collega van m'n vriend de foto's trekken en gaan we een uitgebreide BBQ doen en in de namiddag een receptie. Ik schrik wel van het aantal personen dat we gaan uitnodigen! 200 personen op het avondfeest en +/- 150 personen op de receptie! 350 gasten x 6 kussen (bij aankomst en vertrek) = 2100 kussen! ;-)
|
|
Mieke
|
4-9-2008 12:39:53
Dag Liesbet,
Wij trouwen ook op 22 augustus 2009! Wij hebben al redelijk wat geregeld: kerk, gemeente, dj, muziek kerk, kleed, misboekje bijna klaar, vervoer, ceremoniemeester, bloemist, enz. Ik ben een redelijk grote stresskip, dus hoe vroeger alles klaar is, hoe geruster ik me voel...
Groetjes
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
4-9-2008 14:49:35
Hallo, ik trouw in het vijverhof, een feestzaal in west-Vlaanderen. Het is een hele mooie feestzaal met zich op een meer. Die datum is voor mij ook heel speciaal omdat ik en mijn vriend dan precies 5 jaar samen zijn... Ik ben ook geruster, hoe meer er al gedaan is, hoe beter! Kerk, stadhuis, vervoer, trouwkleed, trouwringen, ceremoniemeester, fotografe, getuigen, misboekje, dj, feestzaal, .. dat zijn zowel de dingen die al reeds in orde zijn... Wat moet er nog gebeuren; feestzaaldecoratie, kledij voor mannen en bruidegom, uitnodigingen, menu's, feestreglement, bloemen, .... en nog originaliteiten vinden..:-))) mvg Liesbet
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|