Terug naar overzicht
Mooie foto's! Je zag er stralend uit!Is er een reden waarom de mannen een schotse kilt droegen?Veel geluk samen!groetjes, Caroline
Mijn man is een Schot :)
Aan de namen te zien zijn het geen echte Belgen :)Waarschijnlijk zal haar man een Schot zijn
Prachtige Foto's!Jullie straalden...Welk tekstje stond op jullie tafels bij het fototoestelletje?Groetjes xxx
Ik weet de tekst zo niet direct van buiten. Het was zoiets van:Maak foto's van elkaar en niet van ons.Vergeet de flash niet.Het was in het Engels.
Meilan, Wat een prachtig huwelijk!!Groetjes!
Proficiat, het zag er allemaal in orde uit.Mooi kleed trouwens, van wek merk was het?Groetjes
Het is een Linea-kleed, maar wat aangepast aan mijn smaak en figuur :)
Echt leuke foto's.En op het dansfeest héél veel gelachen percies. Hopelijk is dat bij ons ook.Jullie hebben wel een speciaal gastenboek precies. (Of is iedereen spontaan op een tafelkleed beginnen schrijven?) Wat gaat daar nog mee gebeuren, en waar laat je dat doen?
Neenee, dat was ons gastenboek.Gewoon een tafelkleed kopen (10 euro of zo) en textielstiften. Je kan het gewoon wassen en nu ligt dat wel degelijk op onze tafel in de eetkamer. Achteraf bekeken, een enorm goed idee!!! Beter dan zo'n stom boek dat je in de kast legt.
hey Meilan,Een vraagje van waar is jullie fotograaf en hebben jullie hiervan een email ofzo?Ah ja en jullie hadden een bellenblazer van waar hebben jullie die?liefsnele
Sander is een hele goeie vriend en fotograaf. Zijn email: sandergennotte@gmail.comZeg maar dat je het van mij gekregen hebt :)Bubbelmachine hebben we van www.janbogaerts.be Goedkoop, gemakkelijk en leuk. Iedereen vond het een fantastisch idee. EN het verkleurt de kleding niet!!!GroetjesX
DAg Meilan,Wat hebben jullie voor type bellenblazers gepakt?xxxNele
Oeioei, dat weet ik zo niet van buiten. Mail me en ik zoek het straks thuis op.meilan_sim@hotmail.com