Terug naar overzicht
Bij E&R was de nieuwe collectie al binnen, behalve die van Nicky Vankets.
Bij JPC was de nieuwe collectie eveneens al binnen.
Ik dacht oktober-novemberLaura
Ik dacht altijd dat de nieuwe collectie pas okt-nov binnen kwam, maar de laatste dagen hebben hier toch al een paar bruidjes gestoefd met hun kleedje uit de nieuwe collecite 2009. Misschien beetje terug gaan om te kijken waar die bruidjes hun kleed al hebben gekozen.
Hallo , Wij trouwen 18/07/09 dus das nog een eindje maar ik ben toch al eens gaan passen :) er is meestal al een preview binnen van 2009. De volledige collectie is normaal gezien binnen rond oktober. Maar ge kunt natuurlijk nooit weten dat uw kleedje er nu al tussenhangt ...Daarbij door nu al eens te passen weet je al direct meer welk een model jou goed staat en wat jou absoluut niet gaat .Groetjes
Bedankt voor de antwoorden!Het zal nog een maandje geduld hebben zijn.@ Kim: wij trouwen ook 18/07/09!Waar trouwen jullie?
Wij trouwen ook op 18 juli 2009. In borsbeek voor de kerk en onze feestzaal is Hof van Reyen. Jullie?Mij hebben ze verteld dat de collectie okt - nov uitkomt. Ik ga passen half oktober.Groetjes,Laura 18 juli 2009http://laura-bert.bruiloftsite.nl
Hallo Ellen,de nieuwe collectie is bij Het Bruidsparadijs in Merksem al aan 't binnenkomen! Je kan uiteraard altijd al eens binnenspringen om te gaan kijken en te passen. Zo heb je al een idee met welk model of welke jurk je mooi staat. En ... zoals reeds gezegd ... misschien hangt je droomjurk er nu ook al tussen. De nieuwe collectie blijft binnenkomen tot november, december. Als je wil langskomen, liefst op afspraak ... dan ben je zeker dat er iemand voor je vrij is. Uiteraard zijn onze afspraken steeds vrijblijvend!Misschien tot ziens?Marita