TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
|
2-6-2005 14:05:50
Hallo sofie, wij zijn inmiddels getrouwd maar in onze huwelijksmis was er pianobegeleiding en zang. ze hebben al de liedjes tijdens de mis gezongen en bij het uittreden heb ik via een cd ook U2 - beautiful day laten afspelen. en ik vond het geslaagd. Ik weet nu wel niet of het zo een goed idee is om tussen de zang een cd te laten afspelen. ik persoonlijk denk dat dat niet zo mooi zal worden. maar als je het doet op het einde zoals bij wij denk ik dat dat geen probleem moet zijn. Gr. K.
|
|
Sofie
22-7-2006
|
2-6-2005 14:10:45
Bedankt katrien voor je reactie, ik had er ook aan gedacht om dat liedje op het laatste bij het buitengaan te laten afspelen op CD. Kdenk dat dat inderdaad het beste zal zijn
|
|
nathalie
10-12-2005
|
2-6-2005 14:54:26
Hoi sophie Ik denk ook dat wij in de kerk enkel live muziek oen, en tijdens het burgelijk huwelijk wel van een cd... succes,groetjes nathalie
|
|
elke
13-8-2005
|
2-6-2005 16:58:58
hey Wij combineren de twee wel door elkaar. Sommige liedjes worden live gezongen, andere komen van de CD... 'k Denk dat dat wel moet lukken.
|
|
Barbara
4-11-2005
|
2-6-2005 19:03:39
hey nathalie, je zegt dat jullie tijdens het burgerlijk huwelijk cd-muziek gaan laten afspelen; heb je dit speciaal aangevraagd op het gemeentehuis? ik ben benieuwd omdat wij enkel voor de wet gaan trouwen en ik me afvraag hoeveel persoonlijke extraatjes je aan die plechtigheid kan toevoegen... groetjes, barbara
|
|
Liesbeth
14-5-2005
|
2-6-2005 21:19:30
Hoi,
wij hebben ook iemand laten zingen in de mis en de rest van een cd. Sommige liedjes wilden we origineel horen. Aangezien we tamelijk veel muziek hadden, zorgde de zangeres voor een beetje afwisseling. De combinatie van de twee was bij ons dus zeker geen slecht idee.
Groetjes,
Liesbeth.
|
|
nathalie
10-12-2005
|
3-6-2005 0:08:14
hey barbara, bij ons hoef je dat niet speciaal kenbaar te maken, toen wij de datum wilde reserveren hebben we naar de mogelijkheden geinformeerd(want er moet natuurlijk wel een cd speler staan) en toen gaven ze ons alle vrijheid! succes, groetjes nathalie
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|