Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal gasten

4-9-2008 13:34:15
Ik vroeg me eigenlijk gewoon iets af... We hadden een 100 mensen in totaal uitgenodigd voor het avondfeest, opgesplitst in 50 voor het diner (enkel familie en onze beste vrienden) en dan nog eens 50 voor het dessert. Voor het diner komt iedereen, maar voor het dessert zeggen er een aantal af door hun werk of omwille van een andere reden. Waar we konden en wie het zag zitten verschoven we daarom naar de receptie zodat ze er toch bij kunnen zijn.
Ons aantal is van 100 daardoor teruggelopen naar 80 voor het avondfeest. Ik vroeg me af of dit nog een leuke groep is qua aantal voor de sfeer en ambiance?

Stefanie
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 387

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 14:31:20

80 man is toch nog een redelijk aantal? Dat lijkt mij een goed aantal om een leuke feest mee te hebben.
En zoals zoveel gezegd het aantal is niet de belangrijkste factor voor een geslaagd feest. Wel de aard van de gasten. Als dat leuke mensen zijn die graag willen feesten gaat je feest zeker en vast geslaagd zijn. Heb je 80 saaie pieten niet.

Kim
18-7-2009
 Meld misbruik4-9-2008 16:24:27

Hey,

Ik denk dat het sowieso heel leuk zal worden al heb je nu 80 of 100 gasten , zolang de mensen die je er echt graag had bij gehad er maar zijn . Zoals familie en goeie vrienden .
Als de zaal niet te groot is valt het ook niet op dat er minder gasten zijn denk ik .

Groetjes

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik4-9-2008 20:04:53

hallo

is gewoon afhankelijk van de mensen zelf. Nu mag je 200 mensen uitnodigen en wie zegt dat je dan sfeer hebt?
wij hebben er 60 , maar we weten ook dat het gewoon feestbeestjes zijn en duurt het feest tot 5u dan ist goed en is het tot 2 uur ook goed. Als al de uren fijn zijn geweest en iedereen genoten heeft dat is gewoon het allerbelangrijkste

groetjes
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

Liesbeth
8-8-2008
 Meld misbruik6-9-2008 19:12:54

Hoi
Wij hadden 120 personen uitgenodigd voor het avondfeest en waren met 96. Jong en oud, iedereen deed mee! De ambiance maak je zelf, de DJ is hierbij doorslaggevend.
Groetjes
Liesbeth
08/08/08

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik7-9-2008 11:40:15

Wij waren met 80 en ons feest heeft tot in de vroege uurtjes geduurd. Het maakt niet echt veel uit met hoeveel je bent hoor, als de ambiance er maar is. In april waren we op een communiefeest met 40 personen en er werd daar uren aan een stuk gedanst.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...