Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaarten

4-9-2008 13:56:59
Dit is een bericht voor diegenen die al getrouwd zijn. Kunnen jullie mij foto's doormailen van jullie bruidstaart. Heb al op verschillende sites gekeken en er staan hele mooie taarten op maar dat zijn allemaal amerikaanse en nederlandse modellen en weet niet of ze dat hier in België zo kunnen maken. Weet er iemand een goede bakker in of rond Sint_truiden die mooie en lekkere bruidstaarten maakt( niet Vangrootloon)?
foto's mag je doorsturen naar nathaliedewil@hotmail.com

Alvast bedankt.

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 324

Tineke

Meld misbruik4-9-2008 14:01:46

Hoi,
Kijk eens op www.dekoekjesfee.be
Onze taart staat onder "Tineke" en bij "Blije mensen".
De koekjesfee Karen woont in Hasselt en kan eender wat voor taart voor je maken volledig volgens jouw wensen, ideeen en smaak.
Groetjes, Tineke
14/08/08

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 14:29:13

Ik wilde ook de koekjesfee aanraden. Al hadden we er zelf geen taart van. Maar die taarten zijn zoooo mooi!!! En de cupcakes zo schattig!
En die taart van Tineke is idd erg mooi!

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-9-2008 14:29:14

Ik wilde ook de koekjesfee aanraden. Al hadden we er zelf geen taart van. Maar die taarten zijn zoooo mooi!!! En de cupcakes zo schattig!
En die taart van Tineke is idd erg mooi!

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik4-9-2008 14:45:38

Heb eens even gekeken op de site vab de koekjesfee en het is inderdaad wat ik zoek. De prijs is wel wat veel per persoon maar voor de taart van mijn dromen heb ik wel wat over allen moet het binnen het budget passen.Ga er toch informeren maar andere sugesties zijn nog steeds welkom.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...