Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/08/09

4-9-2008 14:42:36
hallo bruidjes!

wie trouwt er nog allemaal op 08/08/09?
Bij ons ligt enkel de zaal vast

Valérie

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 711

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik4-9-2008 15:13:17

Hey,

Wij trouwen ook op 8-8-2009.

Bij ons ligt de zaal vast, kerk en fotograaf.

Waar trouwen jullie?

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik4-9-2008 15:22:26

wij trouwen in het 's gravenhof in schilde.
Voor de kerk hebben we een optie in hoogboom. zelf ben ik van antwerpen en mijn verloofde van brasschaat. en jullie?

jeffrey

Meld misbruik4-9-2008 15:38:23

wij trouwen op 10 november van dit jaar, spannend!

Anders moet je eens kijken op www.onzetrouw.eu

Is een net geopend forum met artikelen en tips enzo om je trouw in eljaar te steken.

Veel succes alvast

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik4-9-2008 15:52:50

Hey,

Wij trouwen in Antwerpen Carrolus Borromeuskerk en gemeentehuis is in Hoboken, wonen daar allebei ;-)
Geven ons feest in Domein Martinus in Halle-Zoersel.

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik4-9-2008 18:56:48

ha, wij zijn ook in domein martinus gaan zien maar ze zeiden ons dat die zaal nog gebouwd moest worden. Maar onze eerste keuze was zowieze het 's gravenhof.
wij hebben een optie genomen voor her kerkje van hoogboom en willen graag gemeentehuis van antwerpen om voor de wet te trouwen.

Valérie
08/08/09

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-9-2008 10:12:27

Hey,

Euh gebouwd worden?
Er komen nog wel veel kamers bij die gebouwd moeten worden, maar de zaal is er al hoor!
Zeiden ze nog iets van die dag?BV dat hij al bezet was? ;-)

Mss beter mailen op debby.degoes@gmail.com

groetjes,

Debby
8-8-2009

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik5-9-2008 11:16:56

Hey babes,

Wij trouwen ook op 8 augustus. We hebben een optie op een zaal, die we morgen gaan bevestigen. In het kasteel van het provinciaal domein huizingen.
Verder hebben we een dagindeling en vooral veel ideeën: een idee voor de kerk, voor de fotograaf, voor het vervoer, voor de bloemen...
Maar er moet nog veel echt gepland worden...
Zijn jullie al op jurkenjacht?

annelies

Meld misbruik5-9-2008 12:25:56

Hallo,
Hier nog een bruidje voo 08/08
Ik vind dit een mooie periode, al denk, ik dikwijls nog zo lang ...
Momenteel enkel wat ideeën aan het samensprokkelen en bepaalde dingen vastleggen.
Wij hebben zaal, kerk, muziek kerk, fotograaf en video
Aan het kijken voor dj, ceremoniemeester
Maar ik doe alles op mijn gemakske, heb nog wat tijd hé.
Allé we kunnen samen aftellen
groetjes

Caroline
8-8-2009
 Meld misbruik8-9-2008 17:17:37

Hey Valérie,

Wij trouwen ook op 08/08/09.
Ook bij ons ligt enkel de zaal vast. We zijn ook bij het 's Graevenhof gaan kijken, ik vind het alleszins een prachtige zaal. Uiteindelijk is het bij ons de Groene Jager in Brasschaat geworden omdat we daar al een paar keer naar een feest geweest zijn en dus zeker zijn dat het in orde is. Ook hun prachtige tuin heeft ons de knoop mee doen dooorhakken.
Wij willen ook graag in Antwerpen voor de wet trouwen, maar waarschijnlijk op een andere dag zodat het niet te druk wordt en we niet te veel over en weer moeten rijden aangezien we niet in Antwerpen voor de kerk gaan trouwen.
Eerst stond de Carrolus Borromeuskerk op ons verlanglijstje, maar tja, die was al bezet op het beste uur ;-) Nu wordt het waarschijnlijk het kleine kerkje in het dorp waar ik vandaan kom, iets helemaal anders, maar wel super gezellig.

Groetjes,
Caroline

groetjes,
Caroline

Bjorn
1-8-2009
 Meld misbruik13-9-2008 13:26:58

Hallo,

Wij trouwen ook op 08/08/09. Wij hebben de zaal, het stadhuis, de lokatie voor de dienst, Rent-A-Priest, DJ en Live Music reeds allemaal vastgelegd. Verder inderdaad veel ideeën. Na nieuwjaar zullen we denk ik beginnen aan onze uitnodigingen, de inhoud van de dienst en onze kledij. HEt enige waar we niet te lang willen mee wachten is het vervoer.

Wij trouwen in Aalst.

Veel succes allemaal.

Björn & Karel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...